• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Kan ikke hjælpe Frossent skibsvrag

Tordhrano

Active Member
Jeg har forsøgt at pudse et Frossent skibsvrag hos Nickle uden held. Jeg kunne godt pudse Frostkæmpernes alter umiddelbart ved siden af.
 

DeletedUser307

Guest
Jeg er stødt på et frossent skibsvrag hos en nabo og kunne godt pudse det. Så det er ikke et generelt problem.
 

DeletedUser218

Guest
Frossent skibsvrag kræver ikke vej, har selv 2 stk og de bliver pudset fint :) Måske er der en anden der har pudset den før dig, så den var optaget? :)
 

DeletedUser218

Guest
Ja det virker da mystisk, alle de event bygninger der giver befolkning og kultur, som jeg har vundet, har aldrig krævet vej hos mig. Kun event bygninger der laver mana, orker og værktøjer, som der kræver vej hos mig :)
 

Tordhrano

Active Member
Jeg tror ikke begivenhedsbygninger med beboere kræver vej i sig selv, men hvis de producerer andet, så kræver det vej.
Ingen af de store efterårsbygninger kræver vej.
 

DeletedUser367

Guest
Frossent skibsvrag kræver ikke vej.
Kulturbygninger der giver kultur og beboere kræver ikke vej (hos mig i hvert fald).
Kulturbygninger der giver andre ting end kultur og beboere, så som forsyninger, orker, manna, kræver vej.
 

Tordhrano

Active Member
Jeg har i løbet af de seneste dage gentagne gange været inde hos Nickle og kan stadig ikke pudse hendes skibsvrag, selvom det markeres som klar til nabohjælp.
 
Top