• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Kan nogen hjælpe ? > Dværgambassade

Silvertoe

Member
Undskyld jeg forstyrrer her i salonen - men jeg forstår ikke de valg, der gives i Dværgambassaden, jeg netop har opgraderet til niveau 4.

1599578247023.png



Er det sådan at "Rude 1 og Rude 4) giver samme output på samme tid, men blot med forskellig indsats - eller får man noget andet ud af det?

I øvrigt bliver jeg forvirret over, at disse forslag beskrives med 3 forskellige termer: Definer, Forklar, Fremlæg (og så fremlæg igen i den sidste nye rude).

Muligvis er jeg ikke den skarpeste kniv i skuffen - men - forklar gerne :) Tak :)
 

Eragon

Well-Known Member
Du skal ikke lade dig forvirre af at overskriften er forskellig.
Det er helt rigtigt at det er det samme der laves, tiden og prisen er forskellig, men det er kun dværgenes lovforslag der kan laves i dværgeambassaden.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg kigger lige på om der er smuttet noget i oversættelsen.

@Tordhrano har ret i at det er det som titlerne skal illustrere - men de burde umiddelbart hedde fire forskellige ting, så det tjekker jeg op på.
 

Silvertoe

Member
Jeg kigger lige på om der er smuttet noget i oversættelsen.

@Tordhrano har ret i at det er det som titlerne skal illustrere - men de burde umiddelbart hedde fire forskellige ting, så det tjekker jeg op på.

Nu har vi så haft termerne: Definer, forklar og 2x fremlæg. - Hvad er så egentlig: "Diskuter" ?
Når man laver lovforslag for henholdsvis Feer og Dværge - så siger titelteksten " Overbevis" - er det så det samme som at diskutere??

1600254031584.png
 

Silvertoe

Member
De 2 der hedder *fremlæg forslag* har 2 vidt forskellige betydninger , da tid, gevinst og betaling for opgave er langt fra det samme.
Muligvis er jeg ene om at se dette men det vises klart på billeder og benyttes forskelligt. (jeg gør ihvertfald.)
.

Det, som jeg opponerer imod er, at der anvendes forskellige termer til de samme funktioner. Det virker forvirrende og ulogisk. At man kan få forskelligt udbytte (måske) af forskellige konstellationer, er en helt anden ting. Men det giver jo f.eks. ikke mening at henholdsvis "diskuterer" og "overbeviser" - skal være en og samme sag - med mindre man er dig, Sputnik :)
 
Top