• Kære gæst,

Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Kapitel 22 kommer snart!

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Tak for oplysningerne Galadan.
Jeg troede kun, at det var de store fora der fortsatte med at være aktive.
Jeg har fået lov til at også at benytte vores til deling af de vigtigste nyheder, da jeg ved at en del spillere ikke skiftede med til Discord.

Jeg beklager svartiden - Jeg skal lige vænne mig til at se efter svar også, udover at dele nyheder. :)

Sputnik

Active Member
Jeg syntes det starter meget fint og trækker pænt ud i at kræve meget tid, da produktion af varerne ikke kører på Accord.

Selv om jeg satte høj speed på for at skaffe massivt af V.P. i start, så ser jeg mange der har færre gæste-race-fabrikker end mig,
3 stk. af alle 4 slags, allerede er over halvvejs i dette kapitel på kun 10 døgn.

Så længe det kan lade sig gøre, at betale sig igennem et kapitel, syntes jeg ikke det er værd at se disse spillere.
Alt med at betale sig igennem et kapitel burde ikke være muligt at gøre.
Der er ikke nogen spænding i spillet når personer gennemfører et kapitel på 3 uger og venter et år,
til næste kapitel uden at have spillet spillet.

Jeg har allerede gennemregnet, hvor mange døgn det vil tage at skaffe de 4 forskellige varer typer
med hurtigste fart 5x3 timer + 1x9 timer , som skal benyttes til at komme igennem til og opgradere
Første opgradering af Hvalbugten samt Anden opgradering af Hvalbugten. ++
At gennemføre over det 4x højere mængde beviser at de personer ikke værdisætter spillet som et spil.

(P.S.)
(Dette er en holdning jeg har, da jeg spiller spillet med de forskellige krav.)