• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

kommende konkurrence

DeletedUser

Guest
WOW, det er ved at være en måned siden vi advertisede en forum konkurrence, og den gik over al forventning :)

Som følge af dette har jeg arbejdet på en ny konkurrence, og den starter i November :)

Jeg håber i er klar
 

DeletedUser

Guest
HEJ ALLESAMMEN

Jeg er allerede blevet gjort opmærksom på jeg har glemt en konkurrence i december FLERE GANGE... HAH og NEJ

Jeg har bare taget mig tid til at overveje, hvordan jeg på bedst mulig vis kan gøre dette så alle får en god jul :)

Så jeg håber i er klar :) FOR DEN KOMMER SNART

Glædelig jul allesammen
 

DeletedUser286

Guest
GLÆDELIG JUL SMØLF

Dejligt at der er nogen der kan holde dig i ørene og minde dig om at vi savner konkurrencen :p

Også en glædelig jul til alle, håber at i får nogle hyggelige dage
med dem i holder af, dejlig god mad og og bare en lille smule sne.

Bacongrisen.
Der er SÅ klar, at jeg næsten
er gennemsigtig :rolleyes:
 

bambi

Active Member
@Bacongris
At @Khatar har "glemt" en December konkurrence er en ting, men at du min kære ikke er kommet med en julekalender med sprøde opskrifter er lidt skuffende oven på den lækre opskrift på kattehår i November :confused: men måske du har holdt igen for at komme med den store opskrift juleaften eller er det julefrokosten du har et fif til? :D

/bambi
 

DeletedUser

Guest
Jeg er HELT enig med @bambi, jeg savner ligeledes ny kulinarisk inspiration oven på den ellers udmærkende opskrift på sprøde kattehår i november... vi venter @Bacongris
 

DeletedUser286

Guest
Kæreste @bambi & @Khatar

Takker... Jeg føler mig virkelig beæret og må sige at jeg er dybt berørt...
Det er ikke hver dag at jeg få så pæne ord med på vejen for mine kulinariske evner :D

Men nu ligger landet sådan, at gæsterne jeg havde til julemiddag sidste år, hårdnakket påstår at det altså er deres tur til at invitere på mad i julen i år så længe at jeg ville lade Katten blive hjemme og ellers benytte de opstillede fnugruller, der er når jeg kommer ind i entreen, vil de med
største fornøjelse og ikke mindst glæde se mig...

Så jeg slipper simpelthen for at skulle lave noget som helt mad i julen i år...

Jeg har dog en lille overraskelse, klar til at tage med for at glæde selskabet, dejlige hjemmelavet træstammer og ja, i kan vist allerede
gætte at det ikke kanel og allehånde der er brugt for at give den helt rigtige smag af jul :eek:

Men kæreste venner, jeg vil ikke skuffe jer...

Jeg vil allerede fra 2. juledag gå i gang med at udtænke nytårs menuen og den vil jeg med største fornøjelse dele med jer :)

Jeg kan allerede nu løfte sløret en smule og fortælle at der i opskriften både vil indgå
et stk. kraftig hjemmelavet knald fyrværkeri og ja.... selvfølgelig Katten :rolleyes:

Glædelig jul
Bacongrisen.
 

DeletedUser

Guest
UUH jeg glæder mig allerede :) jeg vil straks efter jul finde de allerede nu afslørede ingredienser, så jeg er klar til selv at afprøve endnu en af dine fantastiske opskrifter
 
Top