• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Kommentarer og Feedback til version 1.47

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Har i kommentarer eller anden feedback til opdateringen til version 1.47, hører vi gerne fra jer her. I kan læse om opdateringen i denne tråd.
 

DeletedUser519

Guest
I skriver om en masse fejl, bare underligt at jeg aldrig støder på disse fejl. Fejlene ligger jo nok mere hos den enkelte spiller. Måske det er en fejl 40 de oplever ;)
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
I skriver om en masse fejl, bare underligt at jeg aldrig støder på disse fejl. Fejlene ligger jo nok mere hos den enkelte spiller. Måske det er en fejl 40 de oplever ;)

Det er bugs som for det meste kun optræder i meget specifikke situationer, og derfor oplever man dem normalt ikke. De fejl der nævnes på denne liste er alle blevet rettet, og for at kunne blive rettet, skal de først kunne genskabes af udviklerne. :)
 

DeletedUser372

Guest
Sikke en masse vås.. nu det igen hvor i skriver at nyt kommer til mobil/appen og når man går ind for at tjekke efter opdateringen så kan man ikke for en skid klikke på det magisk akademi eller se en oversigt over formulare overhovedet...
 

Johso6

Member
Jeg har stadigvæk et problem, når jeg besøger LightningBlade er rådhuset under ombygning, og det har det været i 6 mdr. ved at han er aktiv en gang i mellem, og rådhuset er ikke under ombygning, for når nogen andre fra Broderskabet, besøger byen, er rådhuset ikke under ombygning.
Har skrevet om problemet til Admin, men de er ikke vendt tilbage me den løsning på problemet.
Softwaren er blevet opgraderet 2 gange siden jeg gjorde Admin opmærksom på det første gang.

MVH Johso6
 
Top