• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Kommentarer og Feedback til version 1.49

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her har du mulighed for at komme med din feedback og kommentarer til version 1.49 - Du kan læse om den her.
 

Tordhrano

Active Member
Forskningstræet er blevet lidt rodet i kapitlet Orker og gobliner i browserversionen.
Tidligere var det tydeligt at der er en uafhængig gren med Træningsområde i orkstil, Orkkriger og Ork-strateg (hvorfor er der bindestreg her men ikke i Orkkriger?)
Nu er stierne "flettet" så det først er når man holder musen over de enkelte teknologier at man kan se at disse er på en separat gren og ikke afhænger af andre teknologier.
 

DeletedUser367

Guest
Og de flytter sig også
Nogle gange er min boliger i troldmansstil øverst i træet og nogle gange nederst - det er ret forvirrende :confused:
 

DeletedUser307

Guest
Det samme gør sig gældende i "troldmænd og drager", så det er nok galt over hele tech-træet o_O
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Har i muligheder for at tage nogen screendumps af det her fænomen? Jeg kan simpelthen ikke fremkalde det på min egen konto.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Ja, den melding har jeg også fået her til morgen. Jeg beklager at den fejl overhovedet er sluppet forbi Beta.
 

Tordhrano

Active Member
Måske skal der graves i hvad der adskiller de tilfælde hvor problemet optræder fra dem, hvor visningen er korrekt.
 

Johso6

Member
Sputnik, det er ikke de enkelt kapitler der flyttes rundt på, men de enkelte opgaver i hvert kapitel der flyttes rundt på.

Jeg har oplever også hver gang jeg går ind i forsknings træet, så har de enkelt opgaver flyttede sig rundt, de flytter sig rundt i den række/ kolonne de er i, ikke sådanne at de springer frem og tilbage i kapitlet, men op og ned i rækken/ kolonnen som de er placeret i.
 

bambi

Active Member
Hejsa,

Bruger selv Chrome og jeg oplever også at opgaverne flytter sig op og ned i Forskningstræet - syntes dog ikke det er hver gang jeg går derind, men tit når jeg har været fra spillet i et stykke tid og starter det op igen og går ind i Forskningstræet.

Har desuden haft æren af at passe en anden spillers konto grundet ferie og brugte her Internet Explorer for ikke at skulle angive brugernavn og kodeord hver gang jeg skulle ind i spillet. Her oplevede jeg også at opgaverne flyttede sig op og ned i Forskningstræet.

Det er jo ikke for at der bliver ændret på rækkefølgen eller hvordan opgaverne hænger sammen - det er bare visningen af dem - lige nu har jeg f.eks. Byudvidelse 43 stående øverst i sin kolonne, men andre gange er den nederst eller på en af pladserne i midten. Ulempen ved det er at det er svært at huske hvad for nogle opgaver man skal løse for at komme frem til en bestemt opgave, da de flytter sig rundt og stregerne imellem er et stort rod en gang imellem.

/bambi
 

Johso6

Member
Jeg bruger Internet Explorer, har en kraftig gamer PC 4,2 GHz, i 7-7700 Quade core, 32 GB ram, 64 bits operativ system og en 200 mbps forbindelse, så kraft og forbindelse fejler ikke noget.

Men som Bambi skriver, kan det være forvirrende når opgaverne flytter sig op og ned, håber de får løst problemet snarest muligt :)
 
Top