• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Kommentarer og Feedback til version 1.50

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Du kan læse oversigten over ændringer i ver. 1.50 her - Og i denne tråd vil vi gerne høre om dine kommentarer, din feedback og dine oplevelser med opdateringen.
 

DeletedUser235

Guest
Er det sådan at vi kunne få en oversigt over hvor mange VP der er i de enkelte kister i turneringen, det er lidt svært at se nu hvor de kommer som velsignelser.
 

Tordhrano

Active Member
Den skøre troldmand har en oversigt her. Jeg har dog en mistanke om at den er forældet: Jeg husker det for at jeg fik en velsignelse med 3 VP, men den optræder ikke på listen.
 

DeletedUser218

Guest
Ja det ville være rart, hvis der stod hvilken velsignelser man fik :)
Den skøre troldmand, har ikke opdateret siden efter v1.50

De velsignelser man får i hver kiste:
Kiste 1 = 3VP
Kiste 2 = 5VP
Kiste 3 = 7VP
Kiste 4 = 10VP
Kiste 5 = 10VP
Kiste 6 = 15VP
Kiste 7 = 15VP
Kiste 8 = 20VP
Kiste 9 = 20VP
Kiste 10 = 30VP

Total = 135VP
 

DeletedUser235

Guest
Ja det ville være rart, hvis der stod hvilken velsignelser man fik :)
Den skøre troldmand, har ikke opdateret siden efter v1.50

De velsignelser man får i hver kiste:
Kiste 1 = 3VP
Kiste 2 = 5VP
Kiste 3 = 7VP
Kiste 4 = 10VP
Kiste 5 = 10VP
Kiste 6 = 15VP
Kiste 7 = 15VP
Kiste 8 = 20VP
Kiste 9 = 20VP
Kiste 10 = 30VP

Total = 135VP
Mange tak:)
 

Johso6

Member
Fint nok at VP nu kommer som velsignelser, MEN de kan kun bruges på vidunder, vi har nogen medlemmer i Hundeklanen som ikke har vidunder, og kan der med kun bruge dem hos andre, og ikke til dem selv, det er de lidt kede af, for så får de ikke noget ud af præmierne fra turneringen.
Der er sikkert en del andre som står i samme problem.
Endvidere kan de ikke give dem til andre medmindre de har, åbnet op for vidunder i forsknings træet, hvilket gør velsignelserne værdiløs her og nu.
Ved godt at når de på et tidspunkt får åbnet for vidunder, kan de begynde at bruge af velsignelserne, men det kan jo tage lang tid, og der med fjerne motivationen til at deltage i turneringerne og spillet.
 

Tordhrano

Active Member
Jeg vil kun give Sputnik delvist ret: At have en velsignelse klar når det kniber er meget værdifuldt, men en velsignelse der aldrig bliver brugt er spildt.
Min anbefaling er at holde nogle stykker klar til brug, men brug resten til fremgang i spillet - enten bøger (forskning og vidundere) eller provinser (plads).
 
Senest redigeret:

Johso6

Member
Velsignelser kan kun bruges på vidunder og kun hvis man har fået låst op for vidunder, hvilket låser dem fast.
Før velsignelserne kom, fik man VP som kunne bruges både på vidunder og i forsknings træet, hvilket gav en frihed til selv at afgøre hvor man ville bruge dem, men nu har Innogames bestemt hvor man må bruge dem :(
 

Johso6

Member
Jep taler kun om VP velsignelser.

Jeg havde 2 stk. med 10, 1 stk. med 7, 1 stk. med 5 og 1 stk. med 3, hvilket er en pæn lille portion 36 stk.
Og hvis mit broderskab havde nået en kiste mere, var der lige faldet 15 stk. mere oven i :)

De kunne sagtens bruges i forskningstræet, men sådanne skal det ikke være :(
 

DeletedUser235

Guest
Jep taler kun om VP velsignelser.

Jeg havde 2 stk. med 10, 1 stk. med 7, 1 stk. med 5 og 1 stk. med 3, hvilket er en pæn lille portion 36 stk.
Og hvis mit broderskab havde nået en kiste mere, var der lige faldet 15 stk. mere oven i :)

De kunne sagtens bruges i forskningstræet, men sådanne skal det ikke være :(
Jeg kan godt se udfordringen for de helt små spillere, men omvendt burde deres motivation også mere ligge deri at de får øget deres boost, og hvis de har mange velsignelser liggende betyder det jo bare at de lynhurtigt får opgraderet deres første vidunder, måske endda flere gange, når de først får dem.
Der hvor jeg ser problemet er velsignelsernes størrelse, jeg ved at der er en del broderskaber der kører med en 5 VP klub, hvor de donerer VP til hinandens vidundre og der passer 3, 7, 10, 15, 20 og 30 ikke rigtigt ind, hos os har vi ikke en sådan klub men jeg plejede at donere størstedelen af min gevinst til dem der havde bidraget meget(og selv var i gang med et vidunder) og her passer de skæve tal heller ikke ind, så jeg så helst at alle velsignelserne var på 5 VP, f.eks. 3 x 5 VP for den 6. kiste, godt nok ville det kræve mange flere klik for at lægge mange VP i 1 vidunder men vi ville være mere frit stillet.
 
Top