• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Konkurrence Marts 1

DeletedUser

Guest
Så starter første konkurrence i marts, og vi starter med en gåde :

Jeg er gammel, jeg er faldefærdig, jeg hjælper dig kun med en ting, men jeg hjælper dig på 2 måder, hvad er jeg?

der kan svares lørdag d. 9.3.2019, og alle andre svar er ikke gældende

held og lykke :)
 
Svaret her er nok lidt søgt, så hvis der er et bedre ville det være godt :)
En slidt trappe - der hjælper en med at bevæge sig mellem etager.
De to måder er op eller ned.
 

DeletedUser688

Guest
Det må være vidunder nr 7, med de små hvide fugle der flyver omkring trapperne. ;-)
Vagttårnets ruiner.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser663

Guest
Jeg gætter på, at svaret er Vagttårnets ruiner :)
 

DeletedUser540

Guest
Jeg plejer at vente til deems har svaret, og så svare det samme, men deems sover længe og jeg har travlt, så jeg kopierer Joker idag: Vagttårnets ruiner.

Hilsen Kluelezz
 

DeletedUser544

Guest
Det er Vagttårnets ruiner .. det tjener såmænd mange formål også af historisk karakter :)
 

Tordhrano

Active Member
Det må helt klart være min cykel, der tænkes på: den hjælper mig med at spare tid ved at jeg kommer hurtigere frem, og slipper for at gå i træningsscenter.
 

DeletedUser620

Guest
Vagttårnets ruiner.
Men både trappen og cyklen var gode bud. Måske bør de accepteres for opfindsomhedens skyld.
 

DeletedUser668

Guest
Går med de mange andre og svare vagtårnets ruiner..
Men mit gamle arve-stykke af en skruetrækker lever nu også fint op til kravet... Kan både skrue ind og ud :)
 

DeletedUser286

Guest
Det er min Skoda, den bringer mig rundt og sluger alle mine penge i reparationsudgifter :-D
 

DeletedUser218

Guest
Jet hopper med på bølgen, og svare Vagttårnets ruiner :)
Det kunne ellers også være Internet Explorer, der hjælper en på internettet, for at kunne downloade en anden browser :)
 

DeletedUser

Guest
Meget spændende svar :) selvom det er vagttårnets ruiner jeg havde i tankerne, er jeg imponeret over der også bliver nævnt cykler, skruetrækkere og meget meget mere :)

Da der kun var 12 rigtige svar, har alle med vagttårnet vundet 100 diamanter, og der trækkes derfor 3 ekstra i lykkehjulet, så 3 personer vil få 200 diamanter


Og vinderne er:
200 WagnerP
200 Kluelezz
200 -Lykke-
100 Eragon
100 bambi
100 PerS
100 rollator
100 Joker158
100 Solmyr
100 Hyrdinden
100 ck-helsinge
100 HumleBumleBi
 
Top