• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Konkurrence Marts 2

DeletedUser

Guest
Så starter sidste konkurrence (fra min side) i marts, og vi tager en gåde mere:

"Jeg er muligvis en af de mindste, men jeg har hjulpet HELE din by, jeg er faktisk så lille at dine venner ofte ikke kan finde mig, hvad er jeg"

der kan svares lørdag d. 16.3.2019, og alle andre svar er ikke gældende.

held og lykke :)
 
Jeg synes at det er irriterende svært at finde Håndværkerhytten, når man skal hjælpe naboerne.
Så Håndværkerhytten er mit bud.

Edit: Jeg svarede altså kl 00:38; men systemtiden ser ud til at være GMT, med mindre mine ure går forkert.
 
Senest redigeret:

Tordhrano

Active Member
Den er jeg med på: Håndværkerhytten... selvom jeg nu ikke er sikker på hvor meget håndværkerne er involveret i at hidkalde bygninger - er det ikke mere det magiske akademi, der står for den afdeling?
 

DeletedUser540

Guest
Min første tanke var den gyldne afgrund, men de foregående besvarelser giver mere mening, så jeg kopierer som sædvanligt mit svar: Håndværkshytten (mest fordi den nogle gange er ¤/&&# svær at finde hos ens naboer)

God weekend - Kluelezz
 

DeletedUser544

Guest
Håndværkerhytten beriger enhver by med sine håndværkere, som står til rådighed for fornyelse og udvidelser, når erhvervslivet vokser. En lille bygning, som kan være svær at finde blandt de storslåede vidundere og produktioner, men den mest betydningsfulde fordi udviklingen afhænger af håndværkerne.
 

DeletedUser663

Guest
Jeg tilslutter mig de foregående kommentarer, så håndværkerhytten er mit bud!
 

DeletedUser84

Guest
Håndværkerhytten uden tvivl, men tænker også først Gylden afgrund lige ind til det med den altid blev væk, og så er der jo ikke tvivl om det er håndværker.
 

DeletedUser668

Guest
Håndværkerhytten er også mit bud
Sidder og forsøger at komme på en sjov kommentar, men håndværkere skal man ikke spøge med ;-)
 

DeletedUser218

Guest
Håndværkerhytten svare jeg også :) Tænke først på de små kister, som jeg aldrig kan finde når man giver nabohjælp :)
 

DeletedUser367

Guest
Håndværkerhytten - uden hvilken der ikke ville være mange bygninger overhovedet i byen
 

DeletedUser

Guest
Så er vinderne fundet, et stort tillykke allesammen :)


Vinderne er
200 HumleBumleBi
200 Hyrdinden
100 Dr Hugo Z Hackenbush
100 Tordhrano
100 Kluelezz
100 Solmyr
100 Joker158
100 -Lykke-
100 WagnerP
100 flaykiss
100 ck-helsinge
100 rollator
100 bambi
 
Top