• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Konkurrence - Marts måned, 2020

Eragon

Well-Known Member
Hej tillykke til vinderne :)

Jeg har lige opdaget at jeg faktisk har skrevet samme tal som Bacongris, men har ikke vundet....
Har så lige læst betingelserne igen, men her står så ikke noget om at 2 spiller ikke må skrive det samme tal, kun at man ikke må deltage med flere konti.. Jeg havde ikke da jeg skrev mit tal læst alle andres tal, så jeg var ikke klar over at jeg havde sammen tal som Bacongris..

Så hvorfor har jeg ikke fået en præmie...?
 

Sputnik

Active Member
Vær ikke så påvirket.... jeg vil mene at det er helt ok at hvis samme tal står flere gange så er det den første der tæller og de andre der falder ud...

Det er jo klart at der ikke skal være mulighed for spillere at kun benytte 3 forskellige tal hver gang..... så alle skal have gevinst hver gang..... kun første skrevne tal tæller for at undgå at der er utallige der skal have gevinst på et tal.. :)
.
.
 

Eltina

Active Member
I teksten står der
Hver spiller der har et af de udtrukne tal, vinder 500 diamanter.

Der skal skrives et tal mellem 1-50
Så skriver man 0 eller et tal større end 50 deltager man selvfølgelig ikke.

Der står ikke at man ikke må skrive et tal der allerede står eller det kun er 50 som kan deltage.
 
Senest redigeret:

hoejec

Member
Du har ret i at der står ikke at man ikke noget om at man ikke må skrive et tal der allerede er brugt måske fordi det er logisk. Eller s kunne alle jo bare skrive det samme tal og dermed alle være vindere.
Det samme gælder forøvrigt for Godvin som har skrevet det samme tal som mig.
 

Tordhrano

Active Member
Der er væsentligt flere end 50 spillere - betyder det at det kun er de første 50, der har lov at være med i legen?
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg skal beklage at jeg ikke havde fået den regel med. I og med at der kun er et vist "budget" til konkurrencer, er det kun første bud der tæller som gyldigt - af den årsag som hoejec anfører.

@Tordhrano: Jeg valgte 50 ud fra en vurdering af hvor mange aktive deltagere der er på forum. Hvis der havde været 50+ der viste interesse for legen, havde jeg taget det med som en erfaring til næste måneds konkurrence.
 
Top