• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Konkurrence - SPØRGSMÅL 6

DeletedUser461

Guest
der er mindst EN gæsterace som udelukkende er beskrevet på engelsk,
Nope! Ingen af gæsteracerne er UDELUKKENDE beskrevet på engelsk. Nederste del af "Elementar Ånder" er endnu ikke blevet oversat fra engelsk. Uddybende: Teksten over det øverste billede under afsnittet om "Besjælede Varer" er blevet oversat til dansk, medens teksten under billedet endnu ikke er.

vh
deems
 

DeletedUser

Guest
hej @deems

jeg har flyttet din tråd fra konkurrence til tekstrelaterede fejl, jeg lavede selv lidt hurtige ændringer på wiki inden jeg skrev teksten

EN HJÆLPENDE HÅND TIL ALLE da det her ser sørgeligt ud, og jeg vil ELSKE at ryste diamanter ud af galadan igen imorgen:

wiki er ofte oversat i hast, og derfor er store dele af det ikke 100 % sprogmissægt korrekt (vi er et meget lille antal frivillige, men vi vil jo gerne være flere), jeg har selv lovet Galadan at kigge på dette løbende, men som i alle ved er jeg jo relativt ny :) der er mindst EN gæsterace som udelukkende er beskrevet på engelsk, dette skal jeg selvfølgelig nok arbejde på at rette :)

Hertil håber jeg det kan forstås og tages i betragtning, at alle i det danske team er frivillige, vi driver forum,wiki, support, og forsøger os endda med konkurrencer til fornøjelse for spillere :) ... som der står i den fulde tekst er jeg delvist igang med at redigere den pågældende sektion, og jeg bliver færdig med den så hurtigt jeg kan :)
 
Senest redigeret af en moderator:
Top