• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Konvertering af 2020 artefakter

Darla

Active Member
Hvorfor er det at det udløber, denne mulighed i Akadamiet før vi har haft et BE og dermed kan tage gevinsterne derfra og lave om fra 2020 til dem fra 2019 ??

Personlig gør det at jeg absolut ikke kan finde motivationen til at gennemføre endnu et BE

Jeg har hørt fra flere at de ikke bryder sig om denne udmelding... :-/

annonceret : onverteringen af artefakte fra 2020 til 2019 i akademiet stopper med at være mulig fra den 24/4 kl. 02.00?
 

Eltina

Active Member
Jeg tror at innogames ikke ønsker at denne mulighed er tilgængelig hele tiden.
Til info i næste BE er der 2 frost Føniks i kisterne
 

Skolehaven

Well-Known Member
Syntes det er lidt spild, hvis de er der hele tiden må jeg indrømme. Jeg mener hvor mange har man lige på lager? og når de først er konveteret, så er det bare en spildt mulighed der kommer op i ens akademi.

Jeg har slet ikke en eneste gang haft de artefakter tilovers, så det har bare optaget plads fra noget jeg måske gerne ville have. Forstå mig ret jeg syntes det har været en fed mulighed for dem der havde nogen tilovers og det skal der skam også være plads til, men jeg syntes man har haft mere end tid nok til at konvetere dem hvis man har nogle af dem tilovers.

Apropos dette så tænker jeg at det muligvis er en tilbagevendende mulighed under diverse store begivenheder så når vi kommer til næste store begivenhed så vender det tilbage bare med den begivenheds hovedpræmie :)
 

Darla

Active Member
Jeg er ny spiller og har kun kunne lave en ild føniks fra akadamiet.. jeg kunne ikke udvikle den før denne event og muligheden i akadamiet. Jeg havde *set frem* til de 2 frost føniks fra FA så jeg kunne konventere dem til min ild føniks og få den på lvl 7.

Angående spildt i akadamiet... sådant er vilkårene vel bare for akadamiet.. ind imellem er der intet jeg gider lave , andre gange r der hele 3 ting jeg vil lave og må bruge tidsvendere :-D

Jeg syntes heller ikke muligheden skal være der for evigt.. vil bare gerne have den er der, lad os sige max 1 uge efter FA... måske bare 5 dage evt.
 

BoChri

New Member
Jer er ligeledes en ny spiller (snart 7 mdr. på Elvenar).
Kan sagtens følge at konverteringen i akademiet ikke skal være tilgængelig helte tiden, men synes helt bestemt at BE "hører" til den event som det til enhver tid efterfølger - og altså i dette tilfælde er tilknyttet til Føniks-Eventen, og derfor bør muligheden være til stede indtil kort tid før en ny event. Ellers skal man lade være med at give præmier der vedrører det foregående Event. (Man kunne evt. indføre at nr. 2 artefakt - altså kiste nr. 3 i BE - indholdt en "joker"-artefakt, de kunne bruges valgfrit).

Jeg mener afgjort at BE lige er blevet totalt værdiløst i denne omgang - jeg ser ingen grund til at jagte 2 x Frostflamme-artefakter, blot for at kunne lave en level 3 Frostflammeføniks, der alligevel aldrig vil blive sat i min by. Bare glad for at jeg opdagede det inden jeg satte hele Broderskabet på den anden ende med at lave BE ;-))

Jeg har ligesom Darla brugt hele denne Føniks-Event på at samle 2020 artefakter, blot for at konvertere dem til 2019 udgaven, så jeg kunne få min level 1 Ild-Føniks fra akademiet op i level.

Jeg brugte endda lidt diamanter på at få fyldt "tørresnoren" ud med fjer, så jeg kunne få konverteret endnu engang, og satte helt afgjort min lid til at BE ville kunne give endnu en konvertering.

Jeg kan sagtens følge dem der synes at konvertering bare tager plads op i fremstillingen i akademiet - men det kunne evt. undgås ved at den ikke bliver tilgængelig med mindre man har en mulighed for at udnytte den - lidt ligesom hvis man allerede har en Ild-Føniks - så dukker der ikke en ny mulighed op fordi du ikke kan have 2. (Er i øvrigt et godt tip her: Lav de ting i akademiet som jævnligt dukker op - eks. Stonehenge - den ligger fint på mit lager - og så slipper jeg for at se på den i akademiet).
 

Sputnik

Active Member
Jer er ligeledes en ny spiller (snart 7 mdr. på Elvenar).
Kan sagtens følge at konverteringen i akademiet ikke skal være tilgængelig helte tiden, men synes helt bestemt at BE "hører" til den event som det til enhver tid efterfølger - og altså i dette tilfælde er tilknyttet til Føniks-Eventen, og derfor bør muligheden være til stede indtil kort tid før en ny event. Ellers skal man lade være med at give præmier der vedrører det foregående Event. (Man kunne evt. indføre at nr. 2 artefakt - altså kiste nr. 3 i BE - indholdt en "joker"-artefakt, de kunne bruges valgfrit).

Jeg mener afgjort at BE lige er blevet totalt værdiløst i denne omgang - jeg ser ingen grund til at jagte 2 x Frostflamme-artefakter, blot for at kunne lave en level 3 Frostflammeføniks, der alligevel aldrig vil blive sat i min by. Bare glad for at jeg opdagede det inden jeg satte hele Broderskabet på den anden ende med at lave BE ;-))

Jeg har ligesom Darla brugt hele denne Føniks-Event på at samle 2020 artefakter, blot for at konvertere dem til 2019 udgaven, så jeg kunne få min level 1 Ild-Føniks fra akademiet op i level.

Jeg brugte endda lidt diamanter på at få fyldt "tørresnoren" ud med fjer, så jeg kunne få konverteret endnu engang, og satte helt afgjort min lid til at BE ville kunne give endnu en konvertering.

Jeg kan sagtens følge dem der synes at konvertering bare tager plads op i fremstillingen i akademiet - men det kunne evt. undgås ved at den ikke bliver tilgængelig med mindre man har en mulighed for at udnytte den - lidt ligesom hvis man allerede har en Ild-Føniks - så dukker der ikke en ny mulighed op fordi du ikke kan have 2. (Er i øvrigt et godt tip her: Lav de ting i akademiet som jævnligt dukker op - eks. Stonehenge - den ligger fint på mit lager - og så slipper jeg for at se på den i akademiet).


Kan du beskrive hvad du taler om når du skriver BE ............
Kan du beskrive hvad du taler om når du skriver FA ............
.
.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Helt fint for mig at man har mulighed for at omkonvetere vundne artefakter fra broderskabets eventyr. Hvis det er det man ønsker så kan jeg ikke se hvorfor ikke det skulle køre til efter eventyret. Den ene uge fra eller til gør jo ikke den store forskel efter min mening

Kan du beskrive hvad du taler om når du skriver BE ............
Kan du beskrive hvad du taler om når du skriver FA ............

Så vidt jeg kan se tager du fra to forskellige, men som jeg læser det betyder det: BE = Broderskabets Eventyr og FA = Fellowship Adventure

Så det er samme ting der tales om...
 

Sputnik

Active Member
@Skolehaven
Jeg ser disse ord i adskillige indlæg , begge er skrevet i samme indlæg eller kun den ene er skrevet...
Jeg ville ikke tage alle indlæg med disse ord , derfor tog jeg bare en.

Jeg har derfor skrevet med visse for at få forklaring....
At du også kom med det er en fornøjelse.. :)
.
.
 
Top