DeletedUser287 Guest 11. Nov 2016 #1 Når jeg kaster besværgelsen der giver 5% mere i kultur på mine bygninger, sker der intet. Produktionen og kulturen er uforandret.
Når jeg kaster besværgelsen der giver 5% mere i kultur på mine bygninger, sker der intet. Produktionen og kulturen er uforandret.
Deleted User - 7 Guest 11. Nov 2016 #2 De 5% ekstra får man kun imens bygningen er poleret. Og det er ikke 5% mere kultur men 5% mere i kulturbonus btw
De 5% ekstra får man kun imens bygningen er poleret. Og det er ikke 5% mere kultur men 5% mere i kulturbonus btw
DeletedUser287 Guest 11. Nov 2016 #3 Okay, det med at bygningen skal være poleret, vidste jeg ikke. Men det fungerer nu, hvilket det ikke gjorde tidligere, selvom naboerne havde hjulpet bygningen. De 5% er også dukket frem under kultur menuen nu.
Okay, det med at bygningen skal være poleret, vidste jeg ikke. Men det fungerer nu, hvilket det ikke gjorde tidligere, selvom naboerne havde hjulpet bygningen. De 5% er også dukket frem under kultur menuen nu.