• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

låse en mail i toppen

DeletedUser738

Guest
Jeg kunne tænke mig at man kunne låse en mail i broderskabet så den altid lå i toppen.
Vi kunne tænke os at lave en tråd i vores broderskab, men alle de tips og triks vi finder, og links af forskellig art. som det er nu, skal man lede igennem alle mails for det sidste halve år, for at finde det man skal bruge.

mvh FrejaNelly
 

Tordhrano

Active Member
Så længe I bruger den samme tråd og der kommer et nyt tip jævnligt kommer tråden aldrig alt for langt ned.
 

DeletedUser738

Guest
Så længe I bruger den samme tråd og der kommer et nyt tip jævnligt kommer tråden aldrig alt for langt ned.

Nej, det er rigtig.
Men nogen tråde bruger vi kun til broderskabseventyret, så de ryger eti stykke ned i rækken tilaf næste gang. Og det ville også være rart, hvis man kunne låse den første besked i en tråd, så dende altid lå øverst i tråden.
Hvis man fx skriver hvad lige denne tråd skal bruges til. Så man ikke skal helt i viden og se efter detden. Nogen af været tråde indeholder 20—30 beskyder der gerne må gemmes :)
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg synes det er en god ide :)
Og det får mig til at tænke på et forslag som jeg kom med for snart mange måneder siden.
Det ville være rigtig dejligt med et lille Broderskabsforum, her ville vi kunne netop dele alle den nyttige info som vi har i broderskabet, og et godt link vil så aldrig blive væk eller slettet ved en fejl ;)
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg synes det er en god ide :)
Og det får mig til at tænke på et forslag som jeg kom med for snart mange måneder siden.
Det ville være rigtig dejligt med et lille Broderskabsforum, her ville vi kunne netop dele alle den nyttige info som vi har i broderskabet, og et godt link vil så aldrig blive væk eller slettet ved en fejl ;)

Jeg fik samme tanke - og rykkede derfor også hovedkvarteret for en opdatering på det det emne i sidste uge. :)

Jeg vender tilbage når der er nyt.
 
Top