• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Låste handler

DeletedUser738

Guest
Det kunne være dejligt, hvis man kunne låse sine handler, så de forblev inden for ens eget broderskab.
Jeg har oplevet flere gange, at naboer har lagt meget dårlige handler op, og når vi/Jeg vil hjælpe en Lille spiller i mit broderskab med fordelagtige handler, er der andre der har taget handlerne... godt for dem, men dårligt for broderskabet, og mig der så mister en masse.
Mvh FrejaNelly
 

DeletedUser738

Guest
Eller at man kunne tilbyde lige så dårlige handler, som man kan tilbyde gode, for dem er der igen der vil ha, med mindre man har lavet en aftale der om
 

DeletedUser759

Guest
Jeg er selv ny og har nyt godt af broderskabet og fået nogle, for mig, fordelagtige handler derigennem. Jeg vil derfor støtte FrejaNellys forslag om, at det kan være muligt at låse en handel, så kun en enkelt spiller kan købe denne
 

DeletedUser774

Guest
:rolleyes: Det skulle da ikke være nødvendigt at låse, i min klan er det den, der har brug for ekstra, der ligger en handel ud (den er jo så unfair) og skulle andre tage den, er det faktisk mere en win/win, begynder man at låse, begrænser man sine muligheder :);)
 

DeletedUser461

Guest
Eller at man kunne tilbyde lige så dårlige handler, som man kan tilbyde gode, for dem er der igen der vil ha, med mindre man har lavet en aftale der om
Som @killroy skriver, kan man godt lave skæve handler eller "dårlige handler" som du kalder dem. Som jeg lige husker det, kan man lave handler på op til 4 gange så meget ELLER 4 gange så lidt, som værdien af de varer man ønsker at at handle.
 

DeletedUser738

Guest
ja...jeg kan se at man godt kan lave skæve handler til egen fordel...men det er så åbenbart ikke altid det fungere på min pc :( men tak for jeres svar
 

Sputnik

Active Member
Læg aldrig handler ud til andrer der mangler varer ...
4000 for 1000 3 stjernet men omvendt
1000 for 4000 0 stjernet

det skal være den der skal have det store antal varer der skal lave et tilbud
for at sikre at det er de rette der tager tilbuddet ....
det giver så også andre chance for at hjælpe den lille spiller og ikke kun den bestemte, som så risiker at miste en masse varer... :rolleyes:
 
Top