• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Lager, tom by og rotation

DeletedUser100

Guest
LAGER= Det ville være dejligt om man havde et lager man kunne putte sine bygninger og kulturgenstande i, således at man kan flytte rundt på sin by når man får pladsproblemer. Som det er nu har jeg plads til sammenlagt 2 nye boliger (8 felter), men de er spredt rundt i byen pga dårlig strukturering. Som det er nu har jeg altså så 8 løse felter hist og pist og kan intet flytte på, før jeg får min næste udvidelse, hvilket er pænt træls.

TOM BY = Det kunne være fedt hvis man kunne se folk vandre rundt i gaderne, det virker en del tomt?

ROTATION = Det ville være skønt hvis man kunne rotere nogle af bygningerne, især kulturtræerne på 1 x 3.
 

DeletedUser69

Guest
det er en del af spillet at få det til at gå op.
det med tom by er enig i at der mangler mere end de bygninger der bevæger sig. men tror der er problemer nok med at få spillet til at køre helt stabilt.
Jeg har stadig problemer med manglende by når man går besøg kun hånden dukker op og skal stadig tit reloade , har fjerner og renset alt i pc . og sat spillets i by og kamp på lav men giver stadig problemer.
 

DeletedUser

Guest
Tak for forslag :)

Det er en god ide med en form for lager til ens huset - eller en swap funktion, hvis man vil ændre sin by. Jeg har skrevet det til udviklerne førhen og vil gøre det igen.

Rotation har længe været ønsket men er ikke muligt, da det vil gøre spillet meget tungere end nu. For hver bygning skal der laves ekstra grafiske løsninger som er nødt til at ligge klar på serveren, hvis man vil ændre sin bygning - og det fylder og tager plads.

Det med mere liv i byen er nyt, og den er også givet videre :)
 

DeletedUser105

Guest
Mht. rotation, burde problemet ikke være større end at man i købsfunktionen kan vælge mellem om bygningen vender den ene eller den anden vej.
 

DeletedUser126

Guest
Mht. rotation, burde problemet ikke være større end at man i købsfunktionen kan vælge mellem om bygningen vender den ene eller den anden vej.
ja jeg kan heler ikke set at det skulle være så svært
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan kun være enig i at vi mangler en eller anden form for lager når der kommer nye beboere - som nu hvor Feérne er ankommet og jeg har lige lavet et lille klip og klister billede således min idé måske er lidt lettere at følge.
Udgangspunktet skal være at de bygninger vi smider ind på det lager har en begrænset tid hvor de kan ligge f.eks 7-10 dage - altså for de bygninger der ikke er betalt diamanter for - de skal kunne ligge på lageret "uendeligt" de har jo trods alt kostet den enkelte spille nogle menneske penge og der igennem støttet Inno Games fortsatte, hvilket jeg gerne så blev påskønnet.
Og så laver man - som vist på billedet simpelthen ét felt for hver bygningstype - under den respektive fane f.eks som vist - bolig under Grundlæggende, kulturbygninger under Kulturfanen - og antallet af bygningerne står så på det felt - og når du aktiverer dit lager "Placér" så kommer indeholdet til syne og du væger bygningen du vil sætte op igen. Skal lige huske at indskyde at der jo selvfølgelig skal være et Diamant bygningslager unde alle de faner som der kan købes diamant bygninger.
Xzenia
 

Vedhæftede filer

  • Forslag til spillet.jpg
    Forslag til spillet.jpg
    282 KB · Set af: 202

Eragon

Well-Known Member
En anden måde som man også kunne lave lagringen på, er at man skulle kunne forske en bygning, hvor man så kunne lager bygninger og kultur. jo højre lvl som lagerbygningen har, jo flere bygninger kan den lagere.

Man kunne også gøre det muligt, at man midlertidig kunne pladser bygningerne uden for bygge felterne, så det vil være muligt, at man kunne rykke rundt på byen. Man skal så først kunne gemme byens nye opsætning, når alle bygninger var på plads inden i byens byggefelter, ellers blev alt sat som før begyndelsen..

Men vi har i alt fald brug for en måde hvor vi kan flytte om, når nu pladsen er lidt trang.
 
Top