• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Links med info/hjælp i spillet

DeletedUser307

Guest
Jeg har egentligt ikke brugt nogen hjælpeprogrammer, men elvenarchitect ser rigtig godt ud. Så jeg vil sige mange tak for linkene flaykiss :)
 

Tordhrano

Active Member
Jeg har også brugt CrazyWizard, og den kan findes af Google, så hvorfor ikke?
Jeg kan helt klart anbefale ElvenARchitect. Man kan planlægge hvordan byen skal se ud, uden at skulle prøve sig frem og halvejs i flytningen konstatere at man havde set forkert og måtte flytte det hel baglæns.
 

DeletedUser84

Guest
Jeg kender også denne: http://crazywizard.info/en/index-en.html
Og så en som en i mit broderskab er ved at lave/har lavet, men ved ikke om den skal/må deles:p
Håber da du får lov, at dele den. Kunne være spænende at se. Og kommer ikke til at skifte broderskab lige foreløbig. Og selvom jeg nødig ville indrømme det, så ville jeres være mit valg, hvis jeg skulle. Men det er der heldigvis ingen grund til ;)
 

DeletedUser218

Guest
www.lightness.dk Min danske hjemmeside, som Skolehaven snakker om :) For dem der gerne vil se events på dansk, og gode små guiders til turnering :) Tilføre mere information, når det kommer med tiden :)

Har lige tilført en nyt event :)
 

DeletedUser84

Guest
side, som Skolehaven snakker om :) For dem der gerne vil se events på dansk, og gode små guiders til

Fedt. Og luksus. Man kan lidt nemmere kopiere teksterne fra den. Er begyndt at sende mail ud i mit broderskab, hvilke tropper og varer, der skal bruges i hver tunering. Og så er det jo dejligt, at jeg ikke skal til at oversætte det hele :p
Godt arbejde Humle!
 

DeletedUser218

Guest
Er lightness.dk blevet nedlagt?

Jeps jeg tabte lige gnisten :)

Elvengems.com har jo det hele nu til dags, bare ikke på dansk, og at bruge Google oversæt, er slet ikke så dårligt idag :)
Men det var sjovt at lave :) og tror ikke at efterspørgelsen, at få det oversat event, quest med mere, ikke er så stor mere :)

Men ved nogle andre prøvet at forsætte på den :)
 

Eragon

Well-Known Member
Trist at den er lukket, for jeg har brugt den side meget til at hjælpe andre spiller til at for en bedre forståelse af blandt andet turneringerne.
 
Top