• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Liste over vidundere og nemmere nabohjælp på pc

DeletedUser561

Guest
Jeg kunne rigtig godt tænke mig en mulighed for at trykke på et spillernavn og derefter kunne trykke på en fane ligesom skriv besked, den skal bare hedde vidundere. SÅ skulle der komme en liste op med alle vidunder i pågældende spillers by, navnet, lvl, antal lagte vp, ens evt plasering og en knap hvor man kan åbne hver enkelt vidunder og på den måde ligge vp i bygningen.
Når man skal finde fx den gyldne afgrund hos en highlvl spiller kan det godt tage sin tid at spotte den. I mit broderskab bruger vi bytteringe til vp vi skriver hvilken bygning vi gerne vil have vp i og ligger i hos den spiller der har skrevet før os i den bygning vedkommende har skrevet. Det er virkelig effektivt og giver godt med pladser tilbage, men det er besværligt når man hver gang skal ind i den anden spillers by og lede efter bygningen.

Nabohjælp er tit en mangelvare fra de spillere der kun spiller på pc, det er hamrende besværligt at skulle loade en by finde en bygning og så loade en ny by, i appen er det meget nemmere at give nabohjælp. Er der mulighed for at det måske kunne gøres identisk på pc.
Lige pt nabohjælper jeg hele mit broderskab og alle rundt om min by jeg har spejdet hver dag og jeg vælger at bruge appen selvom jeg normalt kun spiller på pc. Det tager max 10min på appen men op mod 1 time på pc. Det er bare for besværligt.

På forhånd tak!
 

DeletedUser367

Guest
Jeg synes det er rigtigt gode forslag du kommer med :)
Endnu bedre ville det være, hvis man kunne vedhæfte et direkte link til det vidunder man gerne vil have VP i i tråden :)
 
Top