• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Lister over spillere

bambi

Active Member
Hejsa,

Som flere tidligere har været inde på, så er det forbundet med en masse klik når man skal besøge sine klan venner og yde nabohjælp og endnu flere hvis man tager runden med at besøge sine naboer på Verdenskortet.

Kunne det ikke lade sig gøre at lave en "popud" funktion i stil med chatten, men hvor det i stedet er ens klan venner der vises på en liste. Dette kunne så kopieres til en liste over ens opdagede naboer eller hvis denne er for tung at generere, så en liste over spillere man selv tilføjer, hvilket ikke burde kræve så meget load tid.

/bambi
 

bambi

Active Member
Hej Galadan,

Endnu et af de gamle forslag jeg godt kunne tænke mig at høre om der kom noget respons på?

/bambi
 

Tordhrano

Active Member
Denne funktion er indført i app'en. Her ville det være nærliggende at lave samme funktion i browser versionen.
En mulighed kunne være at tilføje en fane i App'en ved siden af broderskabet så man kunne yde nabohjælp ad den vej i stedet for at bruge verdenskortet... Det er en fornøjelse at hjælpe broderskabet ad den vej så hvorfor ikke naboerne?
Og så kunne man passende give mulighed for at markere favoritter som vises øverst i listen.
 

bambi

Active Member
Må godt nok indrømme, at det efterhånden føles noget som om at der er brugt nogen ekstra resourcer på app'en og browser delen bare er holdt i gang, mens udviklingen er sket der.

Tænker bare at dette er ikke den første ting jeg syntes der har været foreslået for lang tid siden og lige pludselig er med i app'en og ingenting i browser versionen - mon browser versionen er ved at "dø" og man ser app'en som fremtiden??

Måske bare for lav bemanding hele vejen rundt og ved godt at support + forums er frivillige der styrer det, så ikke meget man kan bebrejde dem - sikkert heller ikke for at de kan gøre det store fra eller til alligevel :oops:

Nå, vist på tide at komme lidt væk fra skærmen .. :D

/bambi
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Funktionen med en "knap" til nabohjælp i browserfunktionen er på ønskesedlen hos udviklerne. Optimalt set kommer de præcis samme funktioner begge steder, men det er sikkert ikke muligt rent teknisk at få 100% overensstemmelse - Men lige det med den her funktion vil blive indført på et tidspunkt. Jeg har desværre ikke nogen idé om hvornår.
 
Top