• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Log ind og ud

DeletedUser287

Guest
Log ind:
Jeg har sat flueben ved "husk mig", men dette sker ikke. Jeg skal logge ind på ny hver gang.


Log ud:
Når jeg trykker log ud fra spillet, kommer jeg frem til skærmen med, hvilke verdener jeg har spillet i.
Herfra skal jeg ofte klikke på log ud, 2 eller 3 gange, før det sker.
 

DeletedUser100

Guest
Bare for at sikre at der ikke er noget i dine indstillinger - har du sat din browser til at slette cookies og cache hver gang du lukker ned for nettet? For så skal man netop logge ind helt forfra - uden at siden altså husker dit log-in og kodeord.
Ydermere - hvis du har for vane at logge ud hver gang du forlader spillet... ja så er det klart at du skal logge ind igen? :D
 

DeletedUser287

Guest
Jeg har lige tjekket og der intet der blokerer for at skulle huske brugernavn og kodeord, som fint huskes på andre hjemmesider. Jeg har dog prøvet at slå noget til, så det kan være, at det hjælper :)

Min kærestes computer er brudt sammen, så vi bruger min til at spille på, og derfor opdagede vi, at der skulle logges ud omkring 3 gange, hver gang. Det er også derfor jeg tit skal logge ind igen, hvor det ville være rart, at jeg ikke skal skrive brugernavn og adgangskode hver evig eneste gang (nej, jeg logger ikke ind med facebook).
 

DeletedUser100

Guest
Prøv evt at genindlæse elvenar efter du har logget ud - det plejer at virke hos mig (at den så husker min "hovedkonto") :)
 
Top