• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Mailadresse tilknyttet til by/login

DeletedUser424

Guest
Hej derude.
Jeg har flere byer i Elvenar - nogle gamle og nogen nye.
Ved oprettelse af en ny by skulle man tilknytte en mail-adresse og man kunne ikke bruge dem samme som var tilknyttet til en af de andre profiler.
Ny har jeg (igen) fået ny mailadresse og og et par af de tidligere jeg har anvendt, har jeg ikke længere adgang til. Det betyder at jeg ikke modtager de tilbud der kommer en gang imellem over mailadressen og at jeg ikke kan ændre på f.eks. password, da der kræves en mailadresse til det.
Kan jeg på nogen mulig måde får ændret mine profiler, så de alle "kører på" den samme mailadresse - og hvordan?
 

Skolehaven

Well-Known Member
Det korte svar er nej, da alle mailadresserne så dine konti hænges op på skal være unikke. Så ønsker du at køre med flere konti og samtidig få alle tilbudene til alle kontiene, så skal du bruge lige så mange aktive mailadresser som du har konti.

Har du låst dig selv ude fra at ændre på tingene, så kan du kun få hjælp ved at kontakte support som Sputnik også skriver.
 
Top