• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Mailfunktionen

Silvertoe

Member
Jeg kunne ønske mig en funktion i "mail", som viser, hvem der har set/læst de mails, man udsender. Mon der skulle være andre, som savner dette?
Samtidig ville jeg ønske, at mailfunktionen var lidt mere intelligent, således at når man vil sende mails til en eller flere sit broderskab, at man kunne skrive en del af vedkommendes navn i "til"-feltet . Det kan af og til være vanskeligt, at huske navne, som består af en kaskade af bogstaver og tal :)
 

Tordhrano

Active Member
Det er meget rart at vide om ens besked er blevet læst, men personligt blokerer jeg altid for at afsenderen får den besked hvis jeg kan komme til det. Jeg vil gerne selv bestemme over min kommunikation.
 

Sputnik

Active Member
Som det er i dag kan du selv bestemme hvem der får din besked/mail.
Det kan ikke gøres bedre, da der ikke kan blokeres for alt kopiering uden at flertallet bliver utilfreds som det skete sidst, da kopiering var blokeret.

I dag kan du allerede dele mail imellem flere klaner hvor der er fravalgte i klanen og tilføjet andre i andre klaner.
Når dette er muligt kan jeg ikke se hvad der mangler.:)

Peger du på klan ikonet ser du jo alle medlemmers navne. ;)
 
Top