• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Majfejring 2020: Feedback og kommentarer.

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Vi er ved at undersøge problemet med links der ikke virker. Vi beklager, og håber at kunne få sendt et nyt nyhedsbrev ud til jer i morgen.

I samme ombæring håber jeg også at de der endnu ikke har modtaget nyhedsbrev, vil få dem.
 

Eltina

Active Member
Der er ikke mange opgaver.
Efter 3 dage er jeg kommet til der hvor der kun er en opgave pr dag. Så lidt over 2 uger med kun en opgave om dagen.

Det er ikke de store gevinster man kan vinde feks 1 revikle.
Vind 10 frø, er det ikke bare en gratis omgang!

Jeg har prøvet at få se de næste 2 (ok) men jeg havde så ikke flere frø. Om natten starter vi forfra, så den fik jeg ikke noget ud af.
Det samme har jeg prøvet med 2 af næste, ikke have flere frø og så kom natten. Så jeg fik ikke 2 af næste.
Så Jeg har måtte erkende at man skal ikke bruge de sidste 10 frø hvis man ikke kan nå at få flere frø den dag.

Så Har jeg prøver at få 2 af næste, den næste var bland ikonet. Ja jeg fik dobbelt frø. MEN hvad skal man bruge 2 gange bland til :)

Når man trykker på den grønne knap under træet så roterer de 3 blomster, det tager lang tid, hvis man har mange der skal give blomster til træet (havde 30).
Kunne man ikke skippe at de 3 blomster rotere, det tager tid.
 
Senest redigeret:

Skolehaven

Well-Known Member
Enig i at det er hurtigt overstået, men hvis jeg gennemfører de sidste opgaver får jeg majtræet i niveau 10. Brugte alle frøene i dag og har 8 opgraderinger. Så lidt en lynkineser :D
 

Markmusen

New Member
Jeg har lavet det sådan at jeg samler 100 / 150 frø før jeg laver lykkehjulet....
Det tager ikke så lang tid at gå træet igennem da blomsten kan standses undervejs på ca. 10% tid..
Sådanne 100 / 150 frø tager ikke 10 min at føre igennem... højst 5 til 7 min når det går langsomt... :)
 
Top