• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Manglende gevinster fra magisk støv turnering!

DeletedUser235

Guest
Ingen nye ting på mit lager, alle kister er låst og den skriver eliksir turnering!!!
Elvenar - Fantasi bybyggespil – Google Chrome 22-03-2020 00_49_28 (2).png
 

Eltina

Active Member
Jeg mangler også alle gevinsterne fra kisterne.
Der må være fejl i den sidste opgradering.
 

DeletedUser611

Guest
Vi har heller ikke modtaget noget i vores broderskab. Og der er samtidig samme fejl i turneringsfanen, som kvggs screenshot viser:
1584858384645.png
 

DeletedUser611

Guest
Hmm... jeg har lige locket ud og ind igen, men der sker desværre ikke noget hos mig. Men det kommer nok senere.
 

Darla

Active Member
sweet lions har samme problem og har bedt medlemmerne om at melde ud, har hørt fra en nogle af dem, og nogle har fået præmier, andre ikke
der er sendt ticket til Inno, svaret var at der vil blive set på det mandag
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
sweet lions har samme problem og har bedt medlemmerne om at melde ud, har hørt fra en nogle af dem, og nogle har fået præmier, andre ikke
der er sendt ticket til Inno, svaret var at der vil blive set på det mandag
Jeg beklager jeg fik formuleret mig lidt forkert i det svar - Det er baggrunden for fejlen vi vil undersøge på mandag - Selve fejlen blev pinget til vores vagthavende udvikler, som heldigvis kunne løse den specifikke fejl på stedet.
 

Sputnik

Active Member
Jeg har ventet hele dagen på disse oplysninger...... **Indlæser data. vent ventligst**
Dette står på flere profiler uden reaktion , selv efter *browser'ne* er genstartet utallige gange....

Gevinst er udeblevet ...
.
.
 
Top