• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Manglende nabo hjælp

Eltina

Active Member
Her til morgen skulle jeg give nabo hjælp til broderskabet. Flere var grønne. Dem der var grønne havde givet mig nabo hjælp i går morges. Så de burde være gylden.
Pga af eventyr har jeg lagt mange handler, som skal bruges til hat, drik og tryllestav.

Jeg tror fejlen er, at der kan været x meddelser og derved ryger de nabo hjælp jeg fik i går morges ud.

Men det resultere så i, at jeg ikke får de forsyninger jeg burde have.
For jeg har jo fået nabo hjælp.
 

Tordhrano

Active Member
Du kan også gå ind på oversigten over broderskabet og give hjælp ad den vej - men jeg synes det ville være rart hvis der kunne være en fane for hver type af meddelelser.
 

Sputnik

Active Member
Oplysning her.....

Temmelig mange gange er der flere der har efterspurgt og rykket efter at få STØTTE og HANDEL skilt ad , men fuldstændigt koldt IGNORERET af **ELVENAR** dette ønske er opgivet at få gennemført.

Hvis i har energi og styrke, til at brøle op og klage over dette vil ALLE medspillere være glade , men jeg har fortalt hvordan elvenar reager.
.
.
 

Eltina

Active Member
@Tordhrano jeg ved godt jeg kan give hjælp via broderskab og det var også det jeg gjorde.
Det som jeg rapportere er at en i broderskabet har givet mig hjælp MEN hånden er grøn og ikke gylden.
At boksen med meddelser måske har en max antal og derved ryger nogle af hjælpen ud.
Det gør så, at jeg ikke får forsyninger da det ser ud som om personen ikke har givet hjælp.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg har hørt om denne opførsel fra spillet fra et par kilder - Sker det stadig, og i så fald, kan i give mig nogle screendumps af det. Meget gerne hvor både tiden på jeres computer et synlig, den grønne hånd er synlig og tidspunktet hvor i har modtaget nabohjælpen.

På forhånd tak.
 

Eltina

Active Member
@Galadan
jeg oplever det stadig.
Jeg er ved at se, om jeg kan se hvad fejlen er, om der er nogle bestemte bruger.
Jeg vil dog lige hører, hvor mange timer siden nabo hjælp er den gylden og hvornår bliver den grøn?
 
Senest redigeret:

Skolehaven

Well-Known Member
Efter 24 timer bliver den grøn :) Naturligvis hvis der ikke er givet nabohjælp på ny i mellemtiden ;) Det er naturligvis vigtigt at have for øje, da man kan give nabohjælp på ny allerede efter 23 timer.
 
Senest redigeret:
Top