• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Manglende præmie - forhistoriske vidundere

DeletedUser486

Guest
Jeg får at vide, at jeg er en af de vigtigste, der støtter forhistoriske vidundere - men jeg får ikke de ting, der står jeg skal have. Det har tidligere virket - men tror det er efter jeg er begyndt at spille via min iPhone indimellem. I dag skulle jeg have haft 50 point og noget mere - men fik intet - og det er sket nogle gange.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Generelt er det fordi dine VP gives med det samme, i det øjeblik vidunderet bliver fyldt. Imens beskeden herom fø'rst falder ved dit næste login. Det betyder at hvis du fx spiller fra din iPhone, og pludselig har lidt ekstra vp så kommer det helt sikkert fra et vidunder der er steget i niveau, men beskeden herom modtager du først senere og får således ikke de VP igen.
 

DeletedUser84

Guest
Og selv på computeren kan beskeden være forsinket. Har personlig spillet, hvor jeg har været på computeren, og pludselig fik VP og så en time eller længere efter fik jeg beskeden om de VP jeg har fået for meget lang tid siden.

Vil dog bestemt mene, at denne fejl BURDE blive lavet!
 

DeletedUser

Guest
Hej

Er det fortsat et problem, i så fald vil jeg meget gerne høre om det :)
 
Top