• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Manglende Rådhus ved nabobesøg

bambi

Active Member
Hejsa,

Der mangler vist et eller andet, da jeg besøgte en af mine naboer her til morgen!

upload_2016-4-28_7-58-45.png

Løsningen var nem - ud på Verdenskortet og så klikke sig ind på naboen igen, men syntes da dette har været oppe før og denne fejl skulle være blevet rettet.

/bambi
 

Eragon

Well-Known Member
Det er også en mulighed at spilleren bare har solgt sit rådhus, fordi han/hun ikke gider at spille.
jeg har selv en nabo, der lige pludselig solgte næsten alle bygninger incl. rådhuset....
 

bambi

Active Member
Rådhuset kan ikke sælges og som jeg også skrev, så kom det jo frem efter at gå på Verdenskortet og ind på naboens by igen ;)
 

bambi

Active Member
Hm, så skete det igen igen:

upload_2016-5-15_8-28-40.png

Mon det er noget som der bliver kigget på og bliver rettet i en kommende opdatering? Ved godt at det "nemt" løses ved at genindlæse naboens by, men det er bare irriterende at skulle gøre det :mad:

/bambi
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg har noteret det.

Problemet har så vidt jeg ved ikke optrådt længe, så det må være dukket op i forbindelse med den nye opdatering.

Hvis andre end Bambi oplever det må i gerne lige melde ind - Ellers kan det også være et problem med cache i Bambis browser.

Edit: Havde skrevet server i stedet for browser.
 

bambi

Active Member
Hej Galadan,

Jeg startede denne tråd den 28. April, så er ikke opstået i den seneste opdatering (mener også jeg havde fejlen en eller to gange før jeg besluttede mig for at oprette tråden).

Om det skulle være noget i min cache er da muligt, da det er lang tid siden jeg har renset den - dog er det sket på forskellige spillere og virker jo korrekt, hvis jeg bare lige går på Verdenskortet og ind på spilleren igen, så lyder lidt mærkeligt, hvis det er cachen.

Omkring browser, så bruger jeg Chrome.

/bambi
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg har også oplevet det.
For mig sker det næsten en til to gange om ugen, så sent som i går aftes da jeg var rundt for at besøg alle mine naboer.
Jeg oplever også at flere af mine mindre naboer, er flere dage/uger om at opgraderer deres rådhus, hvad sker der lige med det....?
 

Skolehaven

Well-Known Member
Det sidste er fordi du selv skal invie det nye trin/niveau. Lig mærke til at beboelsesbygninger som du opgraderer over natten også begynder at producere mønter når du logger på næste gang.
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg kan da intet gøre i andre byer end min egen,.

Men jeg tænker at du nok mener, at det skyldes at ejeren af byen, har sat en opgradering i gang og så er stoppet med at spille, og derfor står den stadig og bygger til at ejeren logger ind igen...!
 

Skolehaven

Well-Known Member
Præcis ;) Det er et stort problem med nye spillere fordi rådhuset er det eneste du kan nabohjælpe uendeligt. Og hjælpen til 2 håndværkere låser meget hurtigt for at du kan få gevinst fra givne spiller.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg kan da intet gøre i andre byer end min egen,.

Men jeg tænker at du nok mener, at det skyldes at ejeren af byen, har sat en opgradering i gang og så er stoppet med at spille, og derfor står den stadig og bygger til at ejeren logger ind igen...!

Det er nemlig præcis problemet med de "evige" opdateringer hos naboer.
 
Top