• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Maorierne søger 2 nye medlemmer

DeletedUser367

Guest
I Maorierne har vi fået plads til to nye medlemmer. Vi er et hyggeligt broderskab med både erfarne og knapt så erfarne spillere. Vi chatter, handler og arbejder godt sammen. Der er også gode råd at få, hvis man ønsker det.

Vores nye medlemmer må gerne have 5000 point eller derover, men endnu vigtigere end point er at man er aktiv og stabil, at man vil deltage i aktiviteter som broderskabets eventyr og at man er indstillet på at give nabohjælp. Hvis man så også vil deltage aktivt i vores chat og vores VP tråde, så er det kun ekstra plusser.

Hvis du er interesseret, kan du skrive til Thingol, Tordhrano eller Hyrdinden. Vi glæder os til at høre fra dig!
 

DeletedUser504

Guest
I Maorierne har vi fået plads til to nye medlemmer. Vi er et hyggeligt broderskab med både erfarne og knapt så erfarne spillere. Vi chatter, handler og arbejder godt sammen. Der er også gode råd at få, hvis man ønsker det.

Vores nye medlemmer må gerne have 5000 point eller derover, men endnu vigtigere end point er at man er aktiv og stabil, at man vil deltage i aktiviteter som broderskabets eventyr og at man er indstillet på at give nabohjælp. Hvis man så også vil deltage aktivt i vores chat og vores VP tråde, så er det kun ekstra plusser.

Hvis du er interesseret, kan du skrive til Thingol, Tordhrano eller Hyrdinden. Vi glæder os til at høre fra dig!


Kan man få at vide hvorfor de tidligere 8 spillere der er skiftet ud, gik, eller skred fra stammen. . .??

Jeg har jo kigget efter jer siden jeg læste om jer da jeg startede i spillet. . . ??
 

DeletedUser367

Guest
8 spillere - vi mangler 2 ;)

Jeg vil foreslå du skriver til mig ingame hvis der er noget du ønsker information om. Jeg hverken kan eller vil diskutere andre spillere her!
 

DeletedUser504

Guest
8 spillere - vi mangler 2 ;)

Jeg vil foreslå du skriver til mig ingame hvis der er noget du ønsker information om. Jeg hverken kan eller vil diskutere andre spillere her!

Undskyld mig, nu spurgte jeg her fordi jeg ikke mener det burde holdes privat, :cool: efter at det jo er en offentlig sag.:rolleyes::D
Andre bør jo også vide det. Det skal ikke lægges i skjul.:mad:
 

Tordhrano

Active Member
Man kan vel sige så meget at mange medlemmer følte sig misforstået og/eller at tonen i chat/mail var ubehagelig.
Nogle har forladt broderskabet og har stiftet et nyt - nogle er gået til et broderskab højere oppe på ranglisten.

På det seneste synes jeg selv at vi hygger os selvom der til tider er lidt stille i chatten - det er blandt andet derfor vi søger nye aktive medlemmer.
 
Top