• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Menhirok event

Eragon

Well-Known Member
Jeg har lige set Innogams maj TV og se at der kommer et nyt event :)

Men jeg synes ikke at jeg kan finde ud af hvornår det starter, er der nogen der ved hvornår Menhirok event starter..?
for tror det ser ud til at vi kun får 14 dage til at løse opgaverne
 

Skolehaven

Well-Known Member
Der er vidst ikke nogen dato på det endnu, men det kører på beta så der kan ikke være længe til. Men det er vidst et mindre event med relativt få opgaver.
 

Eragon

Well-Known Member
Ja hvad jeg har fundet ud af, så løber det vist 14 dage på beta og der er 19-20 opgaver, men er ikke helt sikker..
 

DeletedUser37

Guest
Der er 19 opgaver, på beta kører det fra 1. maj til 14. maj.
Man kan godt nå at lave alle opgaverne, især hvis man finder en liste over dem, så man kan planlægge lidt fremad :)
(Vil ikke lige lægge den ind her, da jeg ikke vil spoile noget for folk, der ikke har interesse i spoilers :) )
 

Skolehaven

Well-Known Member
Du kan ligge den i en spoiler, så kan man åbne den, hvis man vil se lidt fremad i tiden :p Resten kan undlade at åbne spoileren ;)
 

DeletedUser37

Guest
Så skal jeg lige have en forklaring på, hvordan jeg gør det :D
 

DeletedUser37

Guest
Og hvilken del erstatter jeg med indholdet? "skrivindholdher" eller "indhold"? :)
 

DeletedUser364

Guest
Efter at have løst 5 af 19 opgaver i Menhiroks Pligt sidder jeg fast i opgaven: "Få 1 Forsyningernes Styrke-Formular".
Der er vel ikke noget man kan stille op mod dette? Jeg ser i Wiki, at disse kan fremstilles i "Magisk Akademi" - denne har jeg imidlertid på grund af pladsmangel i byen aldrig kunnet komme i nærheden af at placere. Sommetider har man kunnet få denne formular på lageret - i alt har jeg modtaget 23 af disse; men ikke lige mens Menhiroks Pligt løber - i hvilke situationer kan det forekomme, at man får Forsyningernes Styrke-Formular?
 

Skolehaven

Well-Known Member
Du kan også vinde forsyningernes styrke formularen i turneringer på kortet. Ved ikke om den vil tælle det med.
 

Eragon

Well-Known Member
Det har det da gjort ved tidligere event :-(
Der talte alle forsyningsformular med, både dem man lavede selv, dem man kunne finde ved nabohjælp og dem fra turnering..!
 

DeletedUser364

Guest
Det har det da gjort ved tidligere event :-(
Der talte alle forsyningsformular med, både dem man lavede selv, dem man kunne finde ved nabohjælp og dem fra turnering..!


Update: Nu er det lykkedes at komme videre i eventen på baggrund af nabohjælp - så det gælder altså også her ;)
 

DeletedUser372

Guest
Det var godt med nye opgaver at løse og have nogle forskellige ting at gøre i spillet ved siden af alt det andet.
men jeg må desværre sige at jeg ikke synes selve prisen er på sin plads.
da vi var i eventet med føniksfuglens komme fik jeg flere af disse bygninger med befolkning og kultur, og et par stykker jeg fik i kapitel 4 er bedre end dette stykke fra menhiroks eventet :( og nu er jeg halvejs i dværge kapitel.
så bygningen ligger bare på lageret, og kommer aldrig til at blive brugt.
desværre :(, den giver alt for lidt kultur og efolkning i betragtning af hvor man er i sit kapitel og hvad man bare kan bygge som er bedre.
Ellers kunne jeg godt lide ideen og synes også bygningen var lidt fed, men ja.. det er nu nok bare mig :).
 
Top