• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Menhiroks Pligt!

Status
Ikke åben for yderligere svar.

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
menhirok_ann_header.png
Kære mennesker og elvere.

Som indledning skal jeg beklage den sene annoncering. Jeg kiggede forkert i min kalender, det beklager jeg meget!

Nu er det tid til vores nyeste række af opgaver: Menhiroks Pligt! Menhirok - et magisk vogtervæsen - er blevet vækket af en flok gravrøvere, som brød ind i hans gravhøj for at stjæle hans herskers værdifulde gravgaver. Det lykkedes dem at undslippe, og nu er det op til dig at hjælpe Menhirok med at indsamle skattene, så hans hersker igen kan hvile i døden og Menhirok også selv kan finde fred.

I løbet af denne udfordring vil du høre mange fortællinger om det engang så prægtige gravkammer, og du må gøre dit bedste for at genskabe det. Du vil have tid til at hjælpe Menhirok med at fuldføre hans opgaver og genskabe gravfreden, fra i løbet af eftermiddagen d. 8 Maj og frem til d. 21. Maj. Hvis det lykkedes dig at gennemføre hele opgaverækken i tide, vil du blive belønnet med en ny unik bygning: Menhiroks Gravhøj, en bygning på 4x4 som giver både kultur og befolkning til din by når den er opført:

A_Evt_Menhiroks_Barrow.png
Vi ønsker dig en masse sjov med den nye række af udfordringer og ser selvfølgelig frem til at høre jeres feedback i vores debattråd!

De bedste hilsener,
Dit Elvenarhold.
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top