• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Mens man venter

Eragon

Well-Known Member
Nu har vi fået turnering som vi kan hygge os med, mens vi venter på at bygningerne bliver færdige eller at spejderne finder en ny provins.

Men hvad skal vi få tiden til at gå med, nå vi så også skal vente på næste turnering...?

Jeg er et sted, hvor det tager rigtig lang tid at opgraderer mine bygninger, mine spejder er væk i dagevis før de finde en ny provins til mig.

Det eneste er jeg kan få tiden til at gå med er at lave 5 minutters forsyninger. Jeg mangler noget jeg kan lave i den lange ventetid.

Kunne forslå at man/vi kunne:
- opføre en fælles by.
- hjælpe hinanden i broderskabet med at bygge/opgraderer.
- hjælpe hunanden i broderskabet med at træne tropper.
- deltage i en form for en skattejagt i sine opdaget provinser.
- få nogle opgaver, hvor vi skal rundt på kortet og finde en skat / befri nogle tropper.
- lave nogle opgaver der kræver, at man er flere om at udføre dem.

Jeg håber at der vil komme noget i de kommende opdateringer, der vil give os lidt mere at lave og ikke bare nye opgraderinger, for de kommer jo bare til at tage alt for mange timer, men noget som vi kan hygge os med, gerne sammen.
Ellers bliver det bare et spil, som vi logger ind på en gang i døgnet for at yde nabohjælp og sætte et par nye opgraderinger i gang.
 

DeletedUser287

Guest
Det kunne være rart med noget mere variation i spillet, og nye opgaver og muligheder er altid velkomne i min verden. Det holder spillet igang og gør, at folk ikke går død i opgraderinger og forsyninger :)
 

DeletedUser37

Guest
Jeg har en elver-by på beta (der er startet på skovelverne)
Og en menneske-by på den danske server (der er igang med orker og goblins)

Så er der lidt mere at lave, og det er ikke helt det samme, for designet er lidt anderledes, og det jeg lærer i min beta-by af erfaring, kan jeg bruge i den anden by :)
 
Top