• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

næste forhistoriske vidundere

Eragon

Well-Known Member
Når nu Innogames er så glade for forhistoriske vidundere, så har jeg et forslag til hvad det næste forhistoriske vidundere skal gøre.

Næste forhistoriske vidundere skal hedde lives kilde, det skal øge vores befolkning hver dag (hvis man er online hver dag) med 10-20 befolkning for hvert niveau
- Forhistoriske vidundere niveau 1 = 11 befolkning tilvækst hver dag man er online.
- Forhistoriske vidundere niveau 2 = 22 befolkning tilvækst hver dag man er online.
- Forhistoriske vidundere niveau 3 = 33 befolkning tilvækst hver dag man er online.
osv.

Et andet forhistoriske vidundere, kunne være med til at øge vores kultur.
- Forhistoriske vidundere niveau 1: Her kan man afholde fx markedsdage, som giver 1111 kultur i en uge
- Forhistoriske vidundere niveau 2: Her kan man afholde teater forestillinger, der giver 2222 kultur i en uge
- Forhistoriske vidundere niveau 3: Her kan man afholde byfest, det skal så give 3333 kultur i en uge.
osv.

Jeg tænker at man selvfølgelig skal bruge nogle mønter, forsyninger og vare til de forskellige begivenheder man vil afholde. Det kunne også være sådan at man skulle bruge sit broderskab til at samle noget af det man skal bruge til arrangementerne i det forhistoriske vidundere.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Det kan måske blive en ide til den næste gæsterace igen :) Er bange for at de 2 der mangler til den 5 alder og til næste gæsterace måske allerede er bestemt :D
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Spændende forslag!

Jeg tror specielt det første vil blive betragtet som for ubalanceret, men jeg sender dem videre til tænkeboksen.
 

DeletedUser176

Guest
Det kunne da være fedt at få nogle vidundere der virkelig kunne bruges til noget.

Jeg synes at det er nogle gode forslag.
Men tror desværre ikke at udviklerne lytter så meget til os spillere :-(
 
Top