• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

nabo hjælp

DeletedUser291

Guest
kunne det ikke laves om sådan at den nabo hjælp kultur bonus først bliver aktiveret . når man logger ind næste gang efter besøget .
for mit eget vedkommende har jeg mange der kommer på besøg fra kl ca 23 og frem til ca 2 .
og jeg logger normalt ud mellem kl 22 og 23 og logger ind igen om morgenen kl 8-9 .
så alle dem der besøger mig fra kl 23 kl o1 dem har jeg slet ingen glæde af da deres hjælp er udløbet og fra kl 1 til kl 2 har jeg lige glæde af deres hjælp når jeg tømmer om morgenen .
og jeg kan jo regne ud at problemet er det samme modsat da jeg normalt starter dagen med at besøge . ( eller glemmer jeg det simpelhen . old timers light . )

kunne da være rart at høre andre også .

mvh plerik
 

DeletedUser235

Guest
Jeg tror det ville være svært at administrere og samtidig ville det nok bide sig selv i halen. Jeg tømmer normalt også om morgenen, hvis min nabohjælp først blev aktiveret der, ville jeg have alle mine kulturbygninger til at løbe tør for nabohjælp når jeg kom hjem fra arbejde, og alle dem der så havde besøgt mig i mellemtiden ville kun kunne give på rådhus, og så ville jeg komme til at savne min kultur bonus hele eftermiddagen og det meste af aftenen.
 

DeletedUser291

Guest
det kan jeg godt se . men kunne man så ikke lave det sådan at man selv udløste bonussen . med en lille knap i bunden af skærmen .
 
Top