• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Nabobesøg, Bygningerne ligger oven på hinanden

bambi

Active Member
Hejsa,

Ved et nabobesøg her til morgen er der vist et eller andet der er gået galt. Prøv at se her:

upload_2016-7-11_7-9-14.png

Lige som sidst med manglende Rådhus ved nabobesøg er løsningen nem - ud på Verdenskortet og ind på naboen igen og så ser det korrekt ud.

Men vil da gerne høre om der er andre der oplever dette og om InnoGames får løst disse grafik problemer igen?

/bambi
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Tak for meldingen.

Det er desværre en gammel kending - Mente den var løst, men jeg rapporterer ind at den er dukket op igen.
 

Eragon

Well-Known Member
Nu har jeg så også fået denne fejl :( Det er så endda noget ekstra møg, da det er en af mine få aktive naboer, så ikke nok med jeg ikke kan få mine mønter, så misser jeg også muligheden for at få mine velfortjente forsyninger, som jeg mangler en del af.....!

Det drejer sig om 23 byer som det er umuligt at yde nabohjælp i, fordi alle bygninger står oven i hinanden. Af de 23 byer er 4 af den aktive naboer..

Så jeg har så mistet følgende:
23 x 21000 mønter = 483000 mønter
4 x 2100 forsyninger = 4800 forsyninger

ØV
 
Senest redigeret:

bambi

Active Member
Det er da bestemt ikke blevet bedre i den nye opdatering :(

Her til morgen var der 3 gange, at det skete igen, hvor det var nok at gå en tur til Verdenskortet og ind på naboen igen, men hele 6 gange blev jeg nød til at genindlæse spillet (+ genstart af Google Chrome) for at kunne komme ind på naboen uden at denne fejl opstod :mad:

Der lod ikke til at være en generel regel for hvornår denne fejl opstod - nogle gange havde jeg besøgt mange naboer og 2 af gangene havde jeg lige genindlæst spillet og ved nabo nr. 2 kom fejlen så igen.

En lille anden ting - genvejstasten <W> virker ikke når spillet lige er indlæst. Jeg er nød til at klikke på f.eks. et blankt felt i min by først.

/bambi
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Vi er klar over at opdateringen har forværret problemet. Der arbejdes på det.

Det med genvejstasten var jeg ikke klar over - Tak!
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Nu har jeg så også fået denne fejl :( Det er så endda noget ekstra møg, da det er en af mine få aktive naboer, så ikke nok med jeg ikke kan få mine mønter, så misser jeg også muligheden for at få mine velfortjente forsyninger, som jeg mangler en del af.....!

Det drejer sig om 23 byer som det er umuligt at yde nabohjælp i, fordi alle bygninger står oven i hinanden. Af de 23 byer er 4 af den aktive naboer..

Så jeg har så mistet følgende:
23 x 21000 mønter = 483000 mønter
4 x 2100 forsyninger = 4800 forsyninger

ØV

Problemet burde kunne løses ved enten at genindlæse spillet (ja, jeg er klar over at det er en besværlig og langsommelig løsning) eller ved at zoome ind og ud inde i den indlæste by.
 

DeletedUser159

Guest
Dejligt med tippet om zoom. Det vil jeg fortælle i mit broderskab og måske var det en idé, at man generede en fælles besked til alle spillere fra admins side?
 
Top