• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

(Nabohjælp) En Menu til Opdaget spillere

Var det en god ide`?

  • Ja

    Stemmer: 7 100,0%
  • Nej

    Stemmer: 0 0,0%

  • Samlet antal stemmere
    7

DeletedUser372

Guest
Nu har jeg opdaget en del spillere efterhånden på verdenskortet og det er ret mange man skal igennem for så også at tjekke om man har misset en eller to på vejen fra top til bund så jeg tænkte måske man evt kunne arbejde på at lave en menu hvor en liste over alle navne på dem som man har opdaget på verdenskortet er placeret efter hvor høj i rang liste man også er, så man også giver nabohjælp til evt de som er mest aktive osv osv, men en lille menu selvom der måske kommer mange på listen engang, men hvad er forskellen på dne helt store rangliste frem for en liste hvor der står dem man så har opdaget og nemmere at give nabohjælp ved at klikke navn en efter en.
bare et forslag fordi det er godt nok en lang proces at skulle igennem specielt når man skal klikke sig ind og ud på verdenskortet kunne man også spare tid på at have mulighed for at åbne den liste mens man er inde i ens by, præcis ligesom broderskabslisten.
 

bambi

Active Member
Kan kun støtte dette forslag, da jeg selv har foreslået det tidligere :D

Har endda det yderligere forslag at man i stil med Forhold feltet når man besøger andre spillere, hvor status lige nu bare er Ingen eller Opdaget - her kunne man jo evt. tilføje at man kunne klikke på denne status og derved kunne slå denne spiller til eller fra på sin liste, men kan selvfølgelig også bare være en ekstra knap i bunden (sammen med de 3 vi har nu), som så kan slås til eller fra.

En ekstra ting der samtidigt kunne være rart er om man ikke samtidigt med at lave en besøgs liste også kunne lave en chat liste, så man kunne have en gruppe venner på en ekstra chat liste eller evt. flere chat lister, så man kunne have klan chatten, evt. en verdens chat og så en eller flere "udvalgte" chat lister - hermed kunne man komme til at chatte sammen med spillere fra andre klaner i stedet for at skulle sende beskeder. Udvid gerne klan og "udvalgte" chat lister med en online status funktion :)

/bambi
 

DeletedUser372

Guest
Kan kun støtte dette forslag, da jeg selv har foreslået det tidligere :D

Har endda det yderligere forslag at man i stil med Forhold feltet når man besøger andre spillere, hvor status lige nu bare er Ingen eller Opdaget - her kunne man jo evt. tilføje at man kunne klikke på denne status og derved kunne slå denne spiller til eller fra på sin liste, men kan selvfølgelig også bare være en ekstra knap i bunden (sammen med de 3 vi har nu), som så kan slås til eller fra.

En ekstra ting der samtidigt kunne være rart er om man ikke samtidigt med at lave en besøgs liste også kunne lave en chat liste, så man kunne have en gruppe venner på en ekstra chat liste eller evt. flere chat lister, så man kunne have klan chatten, evt. en verdens chat og så en eller flere "udvalgte" chat lister - hermed kunne man komme til at chatte sammen med spillere fra andre klaner i stedet for at skulle sende beskeder. Udvid gerne klan og "udvalgte" chat lister med en online status funktion :)

/bambi

Super god ide, fordi der er selvfølgelig nogle folk man ved bare er der for at blive slettet, ligenu er jeg på et verdenskort af hvor vi er 3 store og mig som den største, så der nogle små hist og pist der er aktive, og resten er bare brugere der lige oprettede sig, byggede et par huse og aldrig kom tilbage igen, dem er der SÅ mange af og de er irriterende at have omkring sig istedetfor aktive spillere der faktisk gider spillet.

Chatten lyder også som en god ide, og evt at kunne tilføje brugere til en venneliste og så kunne chatte i private vinduer med sine venner også kunne være en ting, og evt nabovenskaber :) ..
 
Top