• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Nabohjælp

DeletedUser100

Guest
Kunne man ikke evt gøre det således at man - i stedet for en tom plads som nabo - fik en tom nabo i stedet?
Altså adgang til grunden (og dermed rådhuset som jo er bygget i forvejen) uden at der nødvendigvis skal sidde en spiller og eje grunden?
Når en ny spiller kommer til, kan han/hun overtage grunden som normalt, og stedet kan så skifte navn fra "tom nabo" (fx) til spillerens navn? Og omvendt, hvis en gammel inaktiv spiller bliver slettet, så blot nulstil byen, gøre den til "tom nabo" og lad folk beholde deres omegn og være glade for det ;)
Blot min mening :)
 

bambi

Active Member
Jeg syntes det er et rigtigt godt forslag som DenSorteEngel er kommet med her - det vil kunne løse problemet med alle de manglende naboer, som der er flere af os der oplever.

/bambi
 

DeletedUser66

Guest
godt forslag.
Men vil nok ikke blive til noget, Da dette ville kun hjælpe spillerne.
Og efter som JEG følger det, virke mere og mere. som om at alt der vil kunne hjælpe spilleren ikke har nogen betydning, men nærme skal fjernes fra spillet.
men man har dog lov at håbe :)
 

bambi

Active Member
Som tidligere skrevet syntes jeg at den ide som DenSorteEngel kom med er god, da den vil hjælpe alle spillere og specielt dem som har manglende naboer på nuværende tidspunkt.

Kan da godt være det er en større programmerings opgave der ligger i det, men så kunne i måske overveje denne:

Drop den automatiske sletning af inaktive spillere - fyld i stedet op med nye spillere som de kommer til (sker allerede nu - dog havde jeg gerne set dem mere spredt ud i stedet for at det bare sker ud fra midten). Når Verdenskortet så er helt fyldt med spillere og der ikke kan være flere og en ny spiller opretter sig, så kan i finde den lavest rangerende inaktive spiller og slette ham og lade den nye spiller få hans plads i stedet.

Ved så godt at der lige er det med at man nok ikke har så mange at handle med, hvis man er omgivet af mange inaktive spillere, men så må man bruge sin klan - er alligevel alt for dyrt med 50% afgift på alle de handler man pludselig kan se.

/bambi
 
Top