• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Ny forum troll er født

Darla

Active Member
Det er god tone lige at præsentere sig selv, så her er den nye forum troll :-D Jeg har *kun spillet få mdr* men er typen der går all inn og samler informationer så derfor læser jeg ALT om spillet, og selvom det ikke pænt er prale så er jeg typen der sjældent gør noget halvt, det er alt eller intet

Jeg er havnet i det skønneste BS som er Sweet lions, det giver mulighed og udvikling i spillet og så holder jeg allerede meget af personerne i det, og alle deres forskellige personligheder.

Jeg har selvfølgelig ikke kun 1 by men 3 *G*

Elsker forum, og man kan håbe der kommer liv herinde og alle ville deltage, man kan godt savne *en server chat* for at vide hvad der sker i den verden man bor i :-D

Men det var en længere smøre, her er jeg og Hej

Hilsen fra Fru D
 

DeletedUser795

Guest
Hej igen Darla, jeg går selv som regel all in. lige nu er min danske by lidt søvnig da jeg ikke har fået den gjort så stor endnu at jeg rigtigt kan begynde at ha det sjovt. Jeg spiller selv lige pt på 9 forskellige servere fordi jeg udnytter et lille lovligt hack på US domænet. Men snart vil jeg fokusere på 1 US or 1 DK server.

p.s. håber du laver sjov med at du er troll haha, dem kan man kun have for mange af.

Venar El
 

Darla

Active Member
Selv en lille by kan have det sjovt, hvis man har et godt BS i nakken , vores små byer kan måske ikke producer varer i store mængder men med gode handler kan de skam nå lige så langt som de store i både Spiret og i tunneringer. faktisk er det billigere at fodre en lille by med varer og lade dem tage point i Spiret eller tunneringerne, bare lige et lille tip, jeg har det morsomt på mine små byer også pga et rigtig godt BS, I kid you not, de er fantastiske

Jeg er ganske harmløst faktisk, jeg er dog aktiv og lidt af et chat hoved, og mange jern i ilden ;-P
 

DeletedUser795

Guest
Spiret kræver kapitel 3 og der er jeg ikke endnu og jeg har ikke ret mange turnerings provinser åbne. Men ellers har du ret i det du siger!
 

DeletedUser118

Guest
Velkommen til Darla.
Dejligt du er kommet ind i et godt BS. ;-)
 
Top