• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Nye besøgende?

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Kære Elvere og Mennesker!
Dværgene ser ud til at have det godt i dag, du har gjort et fremragende arbejde! Jeg har hørt nogen af dværgene tale om at de vil bygge deres egen landsby tættere på bjergene. Det betyder at du snart kan frigøre dem fra din by. Sikke et bekendtskab de har været!
FlowerPortal.png
Men der er ikke tid til at hvile. Det ser ud til at de har efterladt nok tekniske ressourcer til at vi kan bygge en ny portal og det forventes at der snart vil ske noget magisk...
Hvem tror du der kunne komme igennem portalen? Kom med et bud!


T1_UnknownCharacters.png
 

DeletedUser169

Guest
det ville være rigtig dejligt hvis de nye forskninger kunne opgradere de nuværende bygninger så de ikke skulle bruge så meget plads, altså lave dem mindre når man opgradere dem ind i den nye bygge stil
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
comingsoon_dk.png


Hov! Se der, hersker!
Vi har set en ny magisk race igennem prototypen på vores nye portal! Vi ved ikke så meget om dem endnu, så vi er nødt til at bygge en ny portal. Ved hjælp af den kan vi snart byde de nye gæster velkommen, i vores byer!


GuestRace_VII.png

Ser du også frem til at møde vores nye besøgende? Del dine tanker.

P.S: Fint gættet, Bambi. :)
 

DeletedUser169

Guest
hvornår kan vi regne med at feerne kommer til spillet?
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Vi håber at kunne byde dem velkommen midt i Marts - men det afhænger meget af hvordan de næste ugers test forløber, så jeg vil ikke love noget.
 

DeletedUser137

Guest
Vi håber at kunne byde dem velkommen midt i Marts - men det afhænger meget af hvordan de næste ugers test forløber, så jeg vil ikke love noget.
Skal vi så vælge en ny type mennesker /fantasy igen ?
susanne
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej.

Nej, du har din basisrace som normalt, feerne er at betragte som en gæsterace ligesom dværgene.
 
Top