• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Nye provinser

DeletedUser765

Guest
Hej

Skal man have udforsket og udført alle tilgængelige provinser, inden der kommer nye provinser, eller er det under "opfind" at disse skal låses op. jeg er nemlig gået i stå, da jeg mangler stål til forhandling, og min hær er ikke stærk nok til at gå i krig, da det kun er de "meget svære" der er tilbage.

Håber der er nogle som har et svar på dette:)
 

DeletedUser367

Guest
Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår dit spørgsmål, men du kan få nye udvidelser ved at forske - hvert kapitel har x antal provinser man kan åbne for ved forskning. Sideløbende med dette kan du få nye udvidelser ved at åbne og gennemføre x antal provinser per udvidelse. De to ting er sideløbende og uafhængige af hinanden, forstået sådan at den ene ikke bremser den anden.
De udvidelser du får gennem forskning, koster guld at sætte - de udvidelser du får fra provinser er gratis at sætte. Der er dog et stort men, der er loft på hvor mange udvidelser du kan få via provinser. Ved provins nummer 457 (eller 459 eller deromrking) får du den sidste provinsudvidelser. Provinser du gennemfører derefter giver ikke på nuværende tidspunkt flere udvidelser.
Efterhånden som du opgraderer din gruppestørrelse, vil det blive nemmere for dig, at klare de meget svære provinser - og der er jo mulighed for at handle varer så du igen kan forhandle :)
Husk, kun at producere de varer du har boost i - alt andet er ikke effektivt og tager plads fra en masse andre gode ting du kan have i din by :)
 

Metwo

New Member
Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår dit spørgsmål, men du kan få nye udvidelser ved at forske - hvert kapitel har x antal provinser man kan åbne for ved forskning. Sideløbende med dette kan du få nye udvidelser ved at åbne og gennemføre x antal provinser per udvidelse. De to ting er sideløbende og uafhængige af hinanden, forstået sådan at den ene ikke bremser den anden.
De udvidelser du får gennem forskning, koster guld at sætte - de udvidelser du får fra provinser er gratis at sætte. Der er dog et stort men, der er loft på hvor mange udvidelser du kan få via provinser. Ved provins nummer 457 (eller 459 eller deromrking) får du den sidste provinsudvidelser. Provinser du gennemfører derefter giver ikke på nuværende tidspunkt flere udvidelser.
Efterhånden som du opgraderer din gruppestørrelse, vil det blive nemmere for dig, at klare de meget svære provinser - og der er jo mulighed for at handle varer så du igen kan forhandle :)
Husk, kun at producere de varer du har boost i - alt andet er ikke effektivt og tager plads fra en masse andre gode ting du kan have i din by :)
Et godt svar - men ubegribeligt, når man er en lille, ny spiller
 

DeletedUser461

Guest
Jeg er heller ikke sikker på, at jeg helt forstår dit spørgsmål. Har du læst i Wiki'en?

->Her<- er et direkte link til den del af wiki'en, der handler om udvidelser.
 

Tordhrano

Active Member
Hver provins du udforsker er en smule dyrere at overvinde end den forrige - forhandlinger kræver flere ressourcer og modstanderen har stærkere hære.
Dog er der i starten af hvert kapitel en teknologi kaldet "Avancerede spejdere". Denne vil mindske omkostningen for provinser, der udforskes efter du har opfundet teknologien.
Du skal være opmærksom på at provinsens omkostning bliver fastlagt når den udforskes, så selvom du opfinder nye Avancerede spejdere bliver de provinser du allerede har udforsket ikke billigere.
 

DeletedUser763

Guest
Jeg havde samme problem i starten, ikke stærke hære nok. Jeg samlede resourcer og forhandlede. Du skal vinde provinser, før end der kommer nye provinser du kan udforske. De nye der kommer frem er svære end dem du lige har lavet. Kom evt. Ind i et broderskab, de er tit villige til at hjælpe. Vores er i hverfald. Men spørg endelig løs :)
 

DeletedUser435

Guest
Går du ud i kamp i de *Orange* er der tab af mange *enheder* ...
Der er mange der *Betaler* sig igennem områderne for at få flere *by-udvidelser*...
Det er spildte varer, det er kun utålmodige.
Jeg vil anbefale at følge det antal der er behov for til at åbne *kisterne* i opfind , frem til 4--5 sæson, da der her begynder at være flere der er nemme at åbne og samtidig få flere åbnet end der er behov for, for at kunne *åbne* næste sæson-kiste...:)
sputnik sagde:
Hvorfor får man tilbud på noget så tåbeligt som **udvidelse** når der står 0 antal tilbage....
Dette vil jeg have et fornuftigt og seriøst svar på, så der ikke fortsætter nogen diskussion....
Og det meget venligt fra @Galadan
PFT
Sputnik

Og hermed modsiger du jo din anbefaling og hang til brug af diamanter :)

Ud over det er rådet ganske godt, men ja man mangler konstant plads :) og i det tilfælde kan man vælge at gøre som sputnik, og bruge en formue på diamanter... hvorefter man er utilfreds med tilbud om plads
 
Senest redigeret af en moderator:
Top