• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

nyheder i spillet

DeletedUser69

Guest
Hej Galadan.
Da spillet nu er blevet sådan rimeligt stabilt :)Jeg vil bare høre om hvornår der kommer noget nyt i spillet ,
og hvornår du laver konkurrencer da 1 måned nu så godt som er gået
har også hørt at andre lande har flere verdner kommer det ikke snart til os også ??, og ja jeg er ved at blive lidt øv bøv efter hånden over alt det de lover der skal komme i 2016 men intet sker .
 
Senest redigeret af en moderator:

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej.

Det glæder mig at høre spillet efterhånden opfører sig ordentligt. :)

Nu er 2016 jo stadig rimelig ungt :) - Men vi er i gang med de tidlige tests og oversættelser af de første nye ting. Mere må jeg desværre ikke sige i øjeblikket.
Mht konkurrencer så tager jeg meget gerne imod forslag til konkurrencer, så skyd løs.

Så længe der kun er et begrænset antal spillere på den danske verden skal vi ikke regne med flere verdener - Det kommer med et stigende spillerantal.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Hvad med gæt et tal?
Lotteri?
Eller gæt hvilket elvenar ord tænker jeg på?

Skal det være mere udfordrene kan det jo være en quiz ala tip en 13'er
Man kunne også lave en hvor det galt om at finde flest tekstfejl i spillet, så du kan finde dem alle :p
Mulighederne er mange :D
 

DeletedUser22

Guest
Jamen hvis Galadan ikke må sige noget om det nye, så er det da godt vi har youtube.

 

DeletedUser22

Guest
Jeg må så sige at det nye der kommer måske ikke lige er så gennem tænkt som man kunne forvente af et firma der lever af at lave spil.

Vi har ikke fået nogle opdateringer af spillet længe, og derved har folk tons vis af varer, så en opdatering der bare giver mere boost er måske ikke lige det der er behov for i spillet, det er skønt nok med noget nyt, men det giver jo ikke rigtigt nogen spille glæde at fylde mere i et overfyldt lager, uden at have noget at bruge lageret på.
 

DeletedUser69

Guest
ja kan kun give lozif ret. hvis det er hvad i kan love der kommer så er det skisme snart slut det spil. Der er jo intet mere at gå efter.
hva med klan krige og den slags ting er. må sige det er lige tamt nok spillet og med det (nye ) på vej så er det SLUT.
DET ER ENSFORMIGET OG KEDELIGT. og intet at kæmpe videre efter i spillet
:(:(:(:(:confused::confused::confused::eek::eek::eek::oops::oops:o_Oo_Oo_O
Havde sku forventet noget fra JER det er JER der laver spillet og så beder i os om at lave konkurrencer .¨
Troede der var en plan med spillet . Dybt skuffet Bulk
 

DeletedUser70

Guest
hvis det er antal af spillere der bestemmer hvornår der kommer ny verden, synes jeg er lidt lavt. Da nu Danmark er et lille land får vi jo aldrig nye verdener. :(:(I usa har de allerede 3 verdener.Jeg synes det er en lille smule bondefangeri det I laver der.:mad::mad:
Men nu kan I da ikke forvente andet end folk stopper med at spille eftersom de ikke har mere at spille efter. wow, det nye: få mere boost på varer du allerede har meget af.Til hvad?? Der er ikke mere plads,ikke mere at opgradere. Helt ærligt, synes I at I kan være Jer selv bekendt??:eek::eek::eek::eek:
 
På Beta serverens forum var der en tråd hvor man diskuterede hvem spillerne egentlig er, og hvem spillet henvender sig til.
Der var en vis enighed om at spillet kræver at man er tålmodig, samt at spillerne typisk er voksne mennesker der besidder tålmodighed.
Andelen af kvinder synes også at være højere sammenlignet med de (mange) andre onlinespil.
 

DeletedUser69

Guest
har samme forståelse at det er voksne der spiller det men det er ikke det det drejer sig om. Det er når man er nået enden og der umiddelbart ikke er mere kun en kommende bygning der giver endnu flere varer som man ikke kan bruge til noget andet en at ha endnu flere varer end det lager man allerede har samlet sig,
 

DeletedUser70

Guest
Det hjælper jo ikke noget, hvad der sker på beta. Hvis nogen har set elvenar "nyhederne" i december måned, kunne man læse at der ville ske noget nyt, men åbenbart IKKE i danmark fordi vi er for få spillere. Kan give dig ret i at det er et voksen spil eftersom man skal væbne sig med tålmodighed. Det troede jeg kun gjaldt byggeriet og ikke bare sidde og vente og vente......og finde ud af at det kommer til at ske nada. Hvad får folkene i inno games egentlig løn for, da de beder OS om at finde på konkurrencer.o_Oo_Oo_O.
Troede de havde tænkt længere end deres egen næsetip da de lavede dette spil.:cool::cool::cool:
 
Den næste opgradering, og delvis sidste, er en hjælp til at de senere tilkomne spillere hurtigere kan komme op på siden af de først tilkomne.
Det er en balancegang at regulere det, så alle de 'gamle' spillere ikke opgiver.
Som 'gammel' bruger jeg selv ventetiden på at opgradere de forhistoriske vidundere. P.t. er der ikke noget at vinde ved at opgradere f.eks. Krystalfyrtårnet - snarere tværtimod; men man ved aldrig om det engang vil vise sig at være en fordel at have foretaget den opgradering.
Det attraktive ved Elvenar er - for mig - at man aldrig ved hvilken vej spillet tager, og at man er nødt til at tilpasse sin strategi løbende.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Selvfølgelig skal der ske noget udvikling af spillet, men er det ikke ret egoistisk at mene der kun skal komme nyt til de der er længst? Desuden er der tidligere nævnt at Dværgene kun er den første gæsterace, så mon ikke der er flere på vej? Om end ikke i det tempo som de fleste bevæger sig fremad i.
Der er desuden ikke en regel 1 i Elvenar som i andre InnoGames spil, så jeg er ikke sikker på at det er et problem at der kun er en verden. Men mon ikke Galadan kan oplyse os om det er lovligt at have en ekstra bruger hvis man fx gerne vil spille som både menneske og elver på den danske verden? Altså hvis det er her problemet er. Hvis det derimod er at man gerne vil have en frisk start på en helt ny verden, hvor man kan være en af de toneangivende spillere, så hjælper det naturligvis ikke.
 

DeletedUser69

Guest
Da jeg først hørte om ny verden troede jeg det var noget HELT NYT , men det er jo kun en ? om plads på server og intet om nyt eller nye ting, så det er jo ligemeget med ny verden. Jeg er jo ikke så klog som de højt uddannede medspillere vi har i forum
 
Ikke et egentlig svar, og har selv en yderst middelmådig skoleeksamen - 10 klasse i fjolseskolen.
Fik ikke lov til at dumpe, fordi lærerne var lige så trætte af mig som jeg af dem ...

Men hvis vi skal prøve at vurdere fremtiden, så nævnes der bl.a. om Dværgvold: ... "Dette gøre det muligt for dværgvolden at producere enheder til din by, for at beskytte den mod tyve og banditter."

Så der lægges op til at vi engang i fremtiden vil kunne blive angrebet. Derfor er jeg gået i gang med at opruste, selvom min by hidtil har klaret sig med handel.
 

bambi

Active Member
Men hvis vi skal prøve at vurdere fremtiden, så nævnes der bl.a. om Dværgvold: ... "Dette gøre det muligt for dværgvolden at producere enheder til din by, for at beskytte den mod tyve og banditter."

Hvor er det lige du ser dette med tyve og banditter - kan jeg ikke finde nogen steder ...

Kiggede også lige efter det i WIKI og stødte her i stedet på dette:

Kort og godt, så vil de forhistoriske vidundere:
  1. Give dig ekstra permanente bonusser i din by
  2. Give dig mulighed for at udforske verdenskortet yderligere
  3. Promovere spillernes interaktion yderligere
  4. Give mulighed for at bruge alle relikvier

Punkt 1, 3 og 4 er jeg med på, men er der nogen der kan fortælle mig hvad der menes med punkt nummer 2? Jeg syntes ikke, at der står noget ved nogen af de Forhistoriske Vidundere, som har noget med Verdenskortet at gøre og kunne godt bruge at udforskningen af nye Provinser kunne gå lidt hurtigere (uden brug af Diamanter).

/bambi
 
Hej

Det var først på den engelske wiki; men er nu kommet på den danske.

Dværgvold:
Med din hjælp kan dværgene genopbygge Dværgevolden i Elvenar! Og med deres viden og kræfterne fra reliefferne kan du opgradere din egen barraks træningsstørrelse. Men dværgene ved mere, end hvordan man svinger en hakke, de kan også lide at smede hammere og sværd så de kan kæmpe mod deres fjender. Dette gøre det muligt for dværgvolden at producere enheder til din by, for at beskytte den mod tyve og banditter.
  • Fordele
  1. -Producere enehder af din første type hver 3. time.
  2. - Forøge barakens træningsstørrelse.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Men mon ikke Galadan kan oplyse os om det er lovligt at have en ekstra bruger hvis man fx gerne vil spille som både menneske og elver på den danske verden?
Det er ganske tilladt - Det eneste "men" er at de to brugere ikke må hjælpe hinanden ved uretfærdige handler eller lignede, men ellers er der frit slag.

Mht. konkurrencerne søgte jeg blot inspiration - Det var en opfordring og skulle ikke forstås som at i skal lave mit arbejde.
 
Top