• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Opdatering til Version 0.31

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
index.php

Hej Elvere og Mennesker!

Så er det blevet tid til den sidste opdatering i år, denne gang til version 0.31. I denne omgang er der fokus på fejlrettelser.
Opdateringen vil blive gennemført i løbet af tirsdagen.

index.php

  • Visse tooltips viste sig på det forkerte tidspunkt, det er nu blevet rettet.
  • Træning bliver nu stoppet korrekt når barakken bliver udvidet.
  • En manglende notifikation når du modtager varer fra nabostøtte.
  • Dobbelte notifikationer ved modtagelse af varer er blevet fjernet.
  • Bygninger lyser ikke længere gult uden årsag.
  • ”Naviger for at rekognoscere”-knappen får ikke længere den blå pil der peger tilbage til din egen by til at sætte sig fast.
  • Baggrundsdekorationer fra andre spilleres vidundere viser sig ikke længere i din egen by, efter at du har besøgt dem.
  • En kort ”fryseperiode” når man solgte en bygning efter en kamp, er blevet fjernet.
  • Notifikationer viser sig ikke længere igen efter man har læst dem en gang.
  • Teksten i email-godkendelsesvinduet er blevet flyttet på plads.
  • Indbyggerne vil igen være synlige i byens gader.
Ændringerne kan diskuteres her

Mange Hilsener
Dit Elvenarhold.
 

DeletedUser82

Guest
Vil det blive rettet, når man skal producerer krystal, stål, marmor osv. bliver der trækket dobbelt og sat 1 ind igen, altså hvis jeg skal fx producerer krystal til 100 trækkes der 200 og så sættes der 100 ind igen, og hvad er status på det med de manglende naboer som blev fjernet fra vores verdenskort, vil der blive indsat nye hvor der blev fjernet, for det var langt over halvdelen af mine naboer der forsvandt.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Vil det blive rettet, når man skal producerer krystal, stål, marmor osv. bliver der trækket dobbelt og sat 1 ind igen, altså hvis jeg skal fx producerer krystal til 100 trækkes der 200 og så sættes der 100 ind igen, og hvad er status på det med de manglende naboer som blev fjernet fra vores verdenskort, vil der blive indsat nye hvor der blev fjernet, for det var langt over halvdelen af mine naboer der forsvandt.
Hej Swuup.

  • Dobbelte notifikationer ved modtagelse af varer er blevet fjernet. - Det skulle meget gerne være en løsning på det problem du beskriver der.
Mht naboer må jeg give samme svar som jeg har givet andre steder - Det er afhængigt af at der kommer nye spillere til som kan udfylde hullerne.
 

DeletedUser82

Guest
Hej Swuup.

  • Dobbelte notifikationer ved modtagelse af varer er blevet fjernet. - Det skulle meget gerne være en løsning på det problem du beskriver der.
Mht naboer må jeg give samme svar som jeg har givet andre steder - Det er afhængigt af at der kommer nye spillere til som kan udfylde hullerne.

Hej Galadan
Det er ikke ved modtagelse af varer der bliver dobbelt, men når jeg skal købe til produktion af varer, der bliver fordoblet betalingen og halvdelen sat ind igen.
 
Top