• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Opdatering til Version 1.0

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej Elvere og Mennesker.
Så er det blevet tid til endnu en opdatering. Mange af jer vil nok især sætte pris på at notifikationerne er tilbage i deres rette orden, men se hele listen herunder.

Nye-funktioner.png

  • Du kan nu opgradere det magiske akademi, og derved få mulighed for at lave en kø for produktionen af trylleformularer. Et Magisk Akademi på et højere niveau vil også reducere produktionstiden for formularer.
  • Vi har tilføjet nogen krav som skal opfyldes for at gøre fremskridt i forskningstræet. Dette giver jer nogen ekstra udfordringer som skal overvindes, men også ekstra belønninger mens i bevæger jer igennem de forskellige teknologier. Alle spillere som har passeret en given "lås" kan bevæge sig videre frem i træet, men skal opfylde kravene for at kunne indløse belønningen.
  • Vi har tilføjet tre nye hotkeys:
  • Du kan nu bruge piletasterne til at bevæge dig rundt på verdenskortet.
  • Du kan bruge "+" til at zoome ind i din by.
  • Du kan bruge "-" til at zoome ud i din by.
forbedringer.png

  • Notifikationer for accepterede handler har fået et nyt visuelt udtryk.
balance%20(1).png


  • En opgave i kapitel I som krævede at du havde en kulturbonus op 150%, er blevet ændret så den kan afvises og derefter ikke dukker op igen.
Fejlrettelser.png

  • Broderskaber, med spillere som blev slettet på grund af inaktivitet, blev ikke fjernet fra ranglisterne hvis de blev opløst grundet mangel på medlemmer.
  • I visse tilfælde var det ikke muligt at skabe en rune, ud af ti runeskår. Dette er blevet ordnet.
  • Verdenskortet blev ikke altid indlæst fuldstændig. Dette er blevet ordnet.
  • Værktøjstippet til handler som du ikke kunne gennemføre pga. manglende varer, viste sig ikke korrekt. Dette er blevet ordnet.
  • Når spillet blev genopfrisket under en kamp, ville et forkert portræt komme frem. Dette er blevet ordnet.
  • Ved start af anden kamp i træk, blinker skærmen ikke længere blåt inden kampen startes.
  • Flere værktøjstip i spillet opførte sig underligt, og dette er blevet ordnet igen.
  • Belønningsskærmen efter at have afsluttet et møde i en provins, kunne dukke for tidligt frem. Dette er blevet ordnet.
  • Det er ikke længere muligt at modtage flere tropper end du burde fra barakkerne, når du har flere produktioner sat i kø.
  • Notifikationer står i den rigtige rækkefølge igen.
 

bambi

Active Member
Hej Galadan,

Kan du fortælle os noget om hvornår vi kan forvente at denne opdatering vil ske?

/bambi
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg har skrevet 10-13 i annonceringen ingame, men prøvede lige at spørge mere præcist hos hovedkvarteret. Der er møde kl. 10 hvor de skal diskutere forskellige ting, så jeg kan ikke sige det præcist - Men det bliver i hvert fald tættere på kl. 13 end på kl. 10, det kan jeg vist (desværre) godt love.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Opdateringen er gennemført, men flere lande (her i blandt DK) oplever i øjeblikket at loading-skærmen stopper ved 48%. Hovedkvarteret arbejder på at løse problemet.
 

DeletedUser150

Guest
Hej
Hvor ser det godt ud i meddelelserne, at det er i faver hvad vi har købt eller solgt :) det var bare en lille rose :)
 

DeletedUser82

Guest
Hej Galadan...Er I stadig ved at opdatere? da jeg ikke kan komme ind på Elvenar, for skærmen stopper ved 48% hele tiden...savner min by...
 

DeletedUser70

Guest
Rigtigt flot klaret....90% af spillerne kan ikke logge ind. LOL. og den stener når man prøver at gå nabobesøg. Det en ommer.:cool::p
 

DeletedUser100

Guest
Der er en fejl i opdateringen - Trylleformularerne står nu på engelsk i stedet for på dansk :)
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Ja - Først vil jeg beklage opdateringen - Jeg er ikke blevet oplyst om præcis hvad der gik galt, men mange lande blev ramt af problemet med 48%.

Tak for at pointere trylleformularerne - Oversættelser er en af de bugs der er svære at fange på Beta, så vi ser lige på hvordan vi hurtigt kan få det løst. :)
 

DeletedUser185

Guest
jeg kan ikke bygge det militærkloster selvom jeg har alle runder. er ingen bygknap og den viser heller ik krav,kun hva den koster at bygge.. kan i ikke godt fikse det. hjælper ik noget med en opdatering der fikser ting når andet så ik virker mere i stedet for.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Vi forsøger pt. at gennemskue hvad der er galt. Hvis andre oplever samme problem, må i meget gerne skrive til support. Jeg vedhæfter et eksempel her:

AW%20Fejl%20til%20forum.jpg
 
Top