• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Opdatering til version 1.10

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej Elvere og Mennesker.
Så er det blevet tid til et nyt kapitel i fortællingen om Elvenar - Og med denne opdatering kommer følgende liste over ændringer og rettelser til spillet.

Nye-funktioner.png

  • Orker og Gobliner ankommer til Elvenar - Se den særskilte annoncering for mere information om de(n) nye gæsterace(r)!
  • Arsenaler på niveau 20 og højere kan nu producere en ny ressource: Orker. Du skal bruge dem i det nye kapitel om Orker og Gobliner, samt til at forhandle i fjerne provinser.
  • Du får plads til at placere op til nye udvidelser i din by.
forbedringer.png

  • Når du åbner en anden spillers Forhistoriske Vidunder, så går du direkte til "hjælp"-bjælken.
  • Rangeringsikonet i din profilboks i øverste venstre hjørne er blevet opdateret.
Fejlrettelser.png

  • Et antal visningsfejl i forskningstræet er blevet rettet.
  • Et ikon til nabohjælp som nogen gange manglede, er blevet tilføjet.
  • En fejl som fik notifikationsmenuen til at give fejl er blevet ordnet.
  • Tilføjet manglende indhold til opgaven "Forhistorisk Vidunder" i fe-kapitlet.
 
Senest redigeret:

bambi

Active Member
Hej Galadan,

  • Arsenaler på niveau 20 og højere kan nu producere en ny ressource: Orker. Du skal bruge dem i det nye kapitel om Orker og Gobliner, samt til at forhandle i fjerne provinser.

Dette er virkelig ikke gennemtænkt!

I vores klan har vi et medlem som kun er halvvejs igennem Dværge kapitlet, men som allerede er nået til ring 10 på Verdenskortet og nu er der så i 1½ Kapitel (vel omkring 4½ måned) kun mulighed for at kæmpe i allerede opdagede Provinser og alle nye Provinser!

Et krav om Orker til forhandling ved møder i Provinser bør kun være et krav når man som minimum er nået frem til Orker og Gobliner kapitlet!

  • Du får plads til at placere op til nye udvidelser i din by.

Mon ikke der skulle stå: Du får plads til at placere op til 10 nye udvidelser i din by.

Men hvorfor give plads til 10 nye udvidelser, når der kun er 4 der kan nås gennem forskningstræet - fint nok at dem som køber Diamanter skal kunne have et forspring, men det går da godt nok fra at være en fordel til at være en større fordel (Snegle) og nu en kæmpe fordel ... men må nok bare indse, at hvis man ikke køber Diamanter skal man lade være med at tænke på rang liste placering og bare spille sit eget stille spil. Kan jo altid håbe på at der en gang kommer en rangliste kun for spillere der ikke har købt Diamanter ...

/bambi
 

bambi

Active Member
Hejsa,

Efter udført forskning af Avancerede spejdere i Orker og Gobliner syntes jeg helt bestemt der stod at der var nogle nye profil billeder der skulle kunne vælges imellem.

Selv efter en genindlæsning af spillet er de dog ikke kommet frem - har 4 Elvere og 4 Dværge profil billeder at vælge imellem på den første side og på de andre sider ser det "bare" ud til at være forskellige Elver billeder.

Skulle der ikke dukke nogle Ork/Goblin profil billeder frem?

/bambi
 

Eragon

Well-Known Member
Dette er virkelig ikke gennemtænkt!

I vores klan har vi et medlem som kun er halvvejs igennem Dværge kapitlet, men som allerede er nået til ring 10 på Verdenskortet og nu er der så i 1½ Kapitel (vel omkring 4½ måned) kun mulighed for at kæmpe i allerede opdagede Provinser og alle nye Provinser!

Et krav om Orker til forhandling ved møder i Provinser bør kun være et krav når man som minimum er nået frem til Orker og Gobliner kapitlet!

Jeg er helt enig med bambi, det kan da ikke være Innogames mening at spillet skal gå helt i stå, for når man ikke har nogen som helst mulighed for at forhandle en provins, så afholder det mange spillere for at tage nye provinser, når de ikke får nye provinser, så får de ikke nogen by udvidelser og kan ikke udvilke deres by, og så er jeg sikker på at det vil få nogle til at stoppe og finde et andet spil.......!
 

Skolehaven

Well-Known Member
Hvor kan man se hvor mange orker man har på lager? Syntes ikke kan se det nogen steder i min by og jeg ved jeg lige har fået de første på lager :|
 
Jeg er ikke selv nået så langt; men her er en skamløs copy/paste fra Beta forum:

so ive been trying orcs for a few days now where does it show how many i've got so far?
The only way so far is to go somewhere where Orcs are needed and hoover the mouse over the orc symbol. You have that in workshops or map provinces.
 

Skolehaven

Well-Known Member
(facepalm) Jamen det gør det jo super nemt at have et overblik så snart man går i gang med at bruge dem :p
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Der er en oversigt på vej, så man kan se hvor mange orker man har.

Mht. kravet om Orker på verdenskortet har det medført livlig debat den sidste tid i de forskellige fora jeg har adgang til som CM - Kort fortalt er der tale om en balanceringsmekanisme, som skal holde spillet udfordrende for alle. Vi er klar over at det kommer til at virke kunstigt når den bliver sat i spil så "pludseligt", men udviklerne har en dybere mening med galskaben. :)
 

DeletedUser235

Guest
Tjaa, hvis den dybere mening med galskaben er at få spillere i øde områder til at forlade spillet så er det desværre lykkedes, hos os har vi netop mistet spiller nummer 2 ud af 4 der bor i øde områder, så jeg personligt, mener IKKE, at det er særligt balancerende at de berørte spillere ikke længere har mulighed for at nå ud til de få naboer der er. Innogames udviklere skulle hellere finde ud af at få genplaceret disse spillere end at finde på "nye" kunstige balanceringer til dette spil.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Som tidligere nævnt er udviklerne klar over at det er et problem, og en løsning hvor alle berørte bliver flyttet til mere beboede områder er på vej når løsningen er gennemtestet.
 
Top