• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Opdatering til version 1.11

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej Elvere og Mennesker. Så er det blevet den tid igen - En ny opdatering er på vej. I modsætning til normalt falder opdateringen torsdag, grundet nogen tekniske problemer som først skulle udredes.
Der vil som sædvanlig forekomme en kort nedetid på serveren i løbet af torsdag. Herunder kan i se hvilke ændringer og fejlrettelser der er blevet klar til jer. :)

Nye-funktioner.png

  • Det er nu blevet nemmere at se rent visuelt hvor du kan placere dine opdateringer når du har cursoren i "flyt"-tilstand. Herudover kan du nu også direkte fra den tilstand, og til bygge menuen for at købe nye udvidelser.
  • Diamantudvidelserne er ikke længere bundet til niveauet på dit rådhus - Nu kan alle spillere købe maksimalt 33 diamantudvidelser.
  • Hvis du ikke kan opgradere en bygning fordi du mangler en ressource, vil spillet komme med et godt råd til hvad du kan gøre for at skaffe denne ressource.
  • Ork-portrætterne er blevet gjort tilgængelige i spillet for dem som har låst op for avancerede spejdere-teknologien i starten er kapitel VIII
  • Du kan nu klikke på De Forhistoriske Vidundere i baggrunden af en given by, for at se præcist hvor i byen vidunderet befinder sig i byen.
  • I dit lager er der tilføjet en folder til "bygninger", som skal bruges fremadrettet.
  • Du kan nu finde nærmere information om produktionerne i gæsteracernes bygninger via et værktøjstip:
Screenshot_2.jpg

forbedringer.png

  • Formularernes ikoner er blevet ændret, for at gøre dem nemmere at skelne fra hinanden.
  • Ikonerne for de forhistoriske vidundere har fået en lille grafisk forbedring.
  • I værktøjstips til produktioner, kan du nu også se varens navn (Eks: "Solsikker):

Screenshot_1.jpg

balance%20(1).png


  • Teknologierne til de forhistoriske vidundere i kapitel II, III og V er nu en del af kernen i forskningstræet, og skal derfor udforskes.
Fejlrettelser.png

  • Selvom du som elver afviser opgaven om at sælge din feportal, kan du nu igen fortsætte historien med Orker og Gobliner.
  • Produktionsforstærkninger bliver nu altid opdateret korrekt.
  • De varer du har bedt om i handelstilbud, kan nu ikke længere blive vist med rød skrift.
  • Det er nu muligt at få, og give, nabohjælp til bygningen "De syngende fisk".
  • Det er ikke længere muligt at zoome ind i din by, når du har et vindue åbent.
  • Kulturvisningen når du erstatter en vej med en bedre vej, er nu rettet med det samme.
  • En visningsfejl i forbindelse med placeringen af Det Hellige Kodeks (mennesker) er blevet rettet.
  • Effekten af De Vise Mænds Trone blev også vist når du besøgte andre spillere.
  • To elveropgaver som krævede menneskebygninger er blevet rettet, da det i sagens natur var umuligt.
  • De små opdateringsikoner forsvinder nu langsomt igen.
  • Tilføjede et "+" i et af de tips der bliver vist under indlæsning af spillet.
  • Problemet med at alle bygninger i en by lå stablet oven i hinanden er blevet løst.
 
Senest redigeret:

DeletedUser172

Guest
Hvornår VIRKER/opgraderes lejesoldaternes lejr ? syntes der i langtid har stået "kommer snar" ? og det er ved at være et par opdateringer siden at i satte den ind i spillet
 

bambi

Active Member
Hej trondk,

InnoGames har meldt ud at de har valgt at fokusere på andre ting som f.eks. Orker og Gobliner først, da de nye soldater i lejesoldaternes lejr har vist sig sværere at implementere end forventet. Så vist noget med at de er i gang med at lave hele kamp systemet om og ikke har nogen deadline på det.

/bambi
 

DeletedUser176

Guest
Hvad er det nu for noget møg der er sket med forskningen....!

Jeg var lige startet på dværgene, så kommer der en opdatering, nu kan jeg ikke forske mere i dværgene, før jeg har brugt en masse VP på vidundere som jeg på INTET tidspunkt kommer til at bygge.
Jeg har ikke plads i byen og har ikke planer om at lave plads i fremtiden til alle de vidundere, så lad mig dog forpokker springe de forskninger over.
 

bambi

Active Member
Ja, det er træls som der skal bestemmes hvordan vi skal spille dette spil - først lokkes det med gevinster i Prøven (og sikkert også sommer eventet, hvis det kommer på lande serverne), hvis man altså lige har Det Magiske Akademi og fremstiller en række Trylleformularer.

Nu er det så kommet til at alle Forhistoriske Vidundere skal forskes i og dermed at vores værdifulde Runeskår bliver delt ud over endnu flere Forhistoriske Vidundere, som det bestemt ikke er alle man ønsker/kan finde plads til.

Denne tvang til hvordan spillet skal spilles er ved at tage noget af glæden ud af spillet o_O

/bambi
 

DeletedUser176

Guest
Det er lige sådan en udvikling, der kan få mig til at stoppe....

Jeg vil IKKE bruge VP på de vidundere, så heller give mine VP til mine venner der har vidundere, så længe jeg stadig er her..!
 

DeletedUser172

Guest
Jeg kan heller i se hvorfor vi pludselig skal tvinges tilbage til trin 2 "udvikle". på noget vi før opdateringen kunne slippe for da de ikke er en brugbar del når en provins ca koster 2800 guld/mønt pr stk selv efter den nye "orker og goblin" spejdere ting og med 98 runeskår jeg ikke kan bruge til noget i militærkloster og krystalfyrtårn. jov jov man kan tjene ligt runeskår i tuneringerne men når man ikke har behov for de første vidundere hvorfor skal man så spilde tid på at samle runeskår man ikke kan bruge til noget ?? . o_Oo_Oo_O:mad::mad::mad::mad::mad::mad::eek::eek::eek::(:(:(:(
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg tror at udviklingerne, synes at spillet går alt for hurtigt, så for at bremse os lidt, så skal vi bruge en masse ekstra tid på at forske alt det som vi tidligere har fra valgt at bruge tid på...
Jeg selv har forsket det hele, så det rammer ikke mig, men jeg kan god se at det er et hårdt slag for mange af jer andre.

Jeg var nemlig så heldig, kunne bruge mine optjente VP til de dumme vidunder mens jeg hyggede mig med dværgene, for det tog lidt lang tid at samle kobber og granit....
Men jeg forstår slet ikke hvorfor vi bliver ved med at få nye vidundere, for hvordan skal vi kunne få plads til dem alle....?
 

DeletedUser235

Guest
1: Jeg har svært ved at se det balancerede i de (nu)obligatoriske vidundre, jeg er sikker på at jeg har gennemført en del provinser fra midt i andet niveau og til slutningen af fjerde niveau, uden at jeg har fået runer for de provinser. Dette stiller nye spillere bedre da de begynder at få runer tidligere, og det tager mig over 24 timer at åbne en ny provins hvilket det ikke gjorde så tidligt i spillet(så vidt jeg husker).

2: Den nye funktion med at man kan trykke på de forhistoriske vidundre i baggrunden virker ikke, når jeg gør det hos en anden spiller, viser den mig hen til hvor vidundret står i MIN by og ikke hvor den står i den by jeg besøger, menneske vidundre og andre vidundre jeg ikke selv har virker slet ikke.

3: Der er en kiste eller belønnings fejl i Gylden Afgrund, den anden bedste hjælper bliver vist med en blå kiste men får kun videnspoint.

Dejligt at byerne bliver vist ordentligt ved besøg :)
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
1: Den generelle kritik er taget til efterretning - Jeg formidler den tilbage til udviklerne.

2: Det bliver rettet i næste opdatering - Planlagt til i morgen. :)

3: Det undersøger jeg.
 
Top