• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Opdatering til Version 1.3

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej Elvere og Mennesker.

Vi gennemfører i løbet af i morgen, onsdag d. 13/4, opdateringen af spillet til Ver. 1.3.
Jeg kan som sædvanlig ikke give et præcist tidspunkt, men forventer det finder sted mellem 11-14.

Herunder kan i læste hvilke ændringer og forbedringer Ver. 1.3 fører med sig.

Jeg skal i samme ombæring beklage at jeg har været fraværende henover weekenden - Jeg arbejder på at få svaret på kommentarer og andet rundt omkring.

Nye-funktioner.png

  • To forhistoriske vidundere er blevet tilføjet til Feernes kapitel:
  • Velstandens Tårne forlænger varigheden af trylleformularen ”Forsyningernes Styrke” og de vil samtidig producere forsyninger på samme måde som beboelsesbygninger producerer mønter. Forsyningerne kan indsamles efter 3 timer, og efter denne tidsperiode stopper produktionen af nye forsyninger også, indtil Velstandens Tårne er blevet høstet.
  • Det Blomstrende Handelslav sænker handelsafgiften for at handle med spillere man endnu ikke er kommet frem til på kortet, og derudover vil det også forbedre Grossistens tilbud samt give en yderligere forbedring af den produktionsbonus som gæsteracernes portaler giver til de enkelte gæsteracers bygninger.
balance%20(1).png

  • Et antal af de unikke opgaver (dvs dem man kun får én gang) er blevet fjernet pga. instruktioner som kunne misforståes.
  • Opgaven ”At få ordnet sagerne (fælles for mennesker og elvere) er blevet ændret til at kræve en niveau 4 Fe-portal, i stedet for at kræve en på niveau 3.
  • Opgaven ”Magien begynder at virke” (elvere) kræver ikke længere at man skal låse op for to teknologier, men blot en enkelt.
  • Opgaven ”Dragemagi IV” (mennesker) kræver ikke længere at man skal låse op for to teknologier, men blot en enkelt.
Fejlrettelser.png

  • Du behøver ikke længere genindlæse spillet for at kunne købe premiumudvidelser efter at du har opgraderet dit Rådhus.
  • Spillet laver ikke mere fejl når man lægger en Blomstergade oven på en anden form for vej.
  • Når du modtager runeskår fra opgaver vil det nu også vise sig som en notifikation ved menuen ”Forhistoriske Bygninger” i bunden af skærmen.
  • Opgraderingsknappen til Det Magiske Akademi har fået en grafisk opdatering.
  • Optællingen af gennemførte provinser skulle nu igen virke korrekt hver gang.
  • Kulturbygninger opdaterer nu din bys kulturværdi næste gang du logger ind, hvis bygningen færdiggøres mens du er offline.
  • Problemet med at nogen Elver-spillere fik gentagne dværgeopgaver, efter de havde haft opgaven med at sælge dværgenes portal, er nu løst.
  • Et af Fe-enhedernes portrætter er blevet fjernet, da det blev ved med at vise sig på det forkerte sted og på det forkerte tidspunkt.
  • Elveropgaven ”Besøg på Kroen” bliver nu gennemført på korrekt vis.
  • Et Elvisk Værksted kunne have en byggeplads som hører til i menneskebyer – Det er nu blevet ordnet.
  • Genoplivede enheder kræver nu ikke længere at spillet bliver genindlæst, før de er tilgængelige igen.
  • Værktøjstips til beboelsesbygninger og granitminer bliver nu korrekt opdateret, når de bliver genåbnet efter at bygningen er blevet høstet.
  • Værktøjstippet i Feernes Portal viser nu den korrekte lagerkapacitet for bygningen.
  • Produktionsværdierne i Solgården bliver nu vist korrekt og hele tiden.
  • ”Færdig”-knappen når man vil afbryde flytning af bygninger, forsvinder ikke længere ved brug af genvejstaster.
 

DeletedUser

Guest
Hvordan kan det være at menneskespillerne kan bygge lejesoldaternes lejr, når vi elvere ikke kan?
 

DeletedUser

Guest
nogle af mine med-elvere har bygget den. Men hos mig står der stadig "kommer snart" . ????
 
Top