• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Opfind

DeletedUser241

Guest
Hej, jeg er ny - har spillet en uge. Jeg har svært ved at finde ud af hvordan jeg opfinder. Når jeg skal opgradere boliger fra 3-4 står der at jeg skal opfinde. Hvad gør jeg?
 

Skolehaven

Well-Known Member
I bunden af skærmen er der en bog. Når du klikker på den kommer du til teknologitræet. Herinde opfinder du ting og sager. Søg frem i træet for at finde en opfindelse der hedder noget i retningen af avancerede boliger. Det er den du skal nå frem til for dine videns point. Videnspoint får du en af hver timen i baren i toppen og ellers en hver gang du klarer et møde på kortet (globussen i bunden ved siden af bogen) eller de kan købes for mønter, varer og premium ved at klikke på plusset ved siden af videnspoint baren.
 

DeletedUser241

Guest
Tak for hjælp - men når jeg har fundet avancerede boliger og skal bruge mine videnpoint så går jeg i stå. Jeg har simpelthen vildt mange videnpoint men aner ikke hvordan jeg bruger dem.
I bunden af skærmen er der en bog. Når du klikker på den kommer du til teknologitræet. Herinde opfinder du ting og sager. Søg frem i træet for at finde en opfindelse der hedder noget i retningen af avancerede boliger. Det er den du skal nå frem til for dine videns point. Videnspoint får du en af hver timen i baren i toppen og ellers en hver gang du klarer et møde på kortet (globussen i bunden ved siden af bogen) eller de kan købes for mønter, varer og premium ved at klikke på plusset ved siden af videnspoint baren.[/QUO
 

DeletedUser235

Guest
Velkommen ilna.
For at udvikle avancerede boliger skal du have færdigudviklet og aktiveret både handelsmand og arsenal. Hvis du holder markøren over den ting du vil/skal udvikle kan du se nogle grønne linier der fører tilbage til det der skal være udviklet/aktiveret før du får lov til at fortsætte.
Håber at dette var til hjælp.
 

DeletedUser241

Guest
Velkommen ilna.
For at udvikle avancerede boliger skal du have færdigudviklet og aktiveret både handelsmand og arsenal. Hvis du holder markøren over den ting du vil/skal udvikle kan du se nogle grønne linier der fører tilbage til det der skal være udviklet/aktiveret før du får lov til at fortsætte.
Håber at dette var til hjælp.
Tak, det vil jeg prøve - jeg har hverken aktiveret barakker, bueskytter, opgradering af enhedsstørrelse,byudvidelse 1 eller arsenal.Jeg troede ikke at barakker, bueskytter og arsenal hørte hjemme i elverriget, men som jeg forstår dig så skal disse låses op alligevel?? På forhånd ta for hjælpen.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jep. Alle opfindelser har krav til hvad der forudgående skal opfindes før man kan gå i gang med dem. Held og lykke fremadrettet :)
 
Top