• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Opgave tæller ikke når man løser opgaven

Johso6

Member
Jeg har fået en opgave af Elver troldkvinden, der lyder på opgrader 20 boliger til niveau 24 eller højere.

Opgaven fik jeg i starten af kapitel Troldmænd og drager og lige nu er jeg i kapitel Halvinger, da jeg kun har 6 boliger som kan tælles med i opgaven (resten af mine boliger er Magiske boliger, de tæller ikke med) og jeg kun kan opgrader boligerne 2 trin i hvert kapitel, burde opgaven snart være løst, MEN i opgaven står der at jeg kun har opgraderet 6 boliger (ved godt jeg kun har 6 boliger der tæller med, men hver opgradering burde tælle).

Når de efterfølgende opgraderinger ikke tælles med, vil jeg aldrig kunne løse opgaven, ved godt jeg bare kan afvise den, men det må da være en fejl at den ikke tæller alle opgraderingerne med.

Jeg burde kunne gennemføre opgaven, ved at opgrader mine 6 boliger 4 trin, hvor de første 2 trin var i Troldmænd og Drager og de næste 2 trin er i Halvinger.
 

Tordhrano

Active Member
Jeg gætter på at intentionen er at man har boliger nok, ikke selve processen at opgradere... I så fald er fejlen at magiske boliger svarende til det kapitel ikke tæller med.
 

Johso6

Member
Alle andre opgaver hvor man har skulle opgrader bygninger, har opgradering af den samme bygning flere gange talt med, så hvorfor ikke her ?
 

DeletedUser

Guest
hej @Johso6

Ganske rigtigt er det antallet af bygninger på og over det angivne niveau der tæller, og ikke selve opgraderingen :)

Jeg flytter lige tråden fra validerede fejl, da den jo ikke er valideret, det er heller ikke en fejl... det er sådan opgaven er designet :)
 

Johso6

Member
Ok og tak for info Khatar

Det er bare modsat andre opgaver, hvor det er opgraderingen der tæller, jeg afviser bare opgaven og kommer vider med næste opgave.

Opgaven går bare imod, at Innogames kan tjene penge, for den opgaver opfordre folk til ikke at have magiske boliger, men sådanne er det åbenbart.
 
Top