• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Opgave: Tab 33 præster i kamp... fejl!

DeletedUser277

Guest
Opgaven lød: "Tab 33 præster i kamp"

Intet problem tænkte jeg, de dør alligevel som fluer, efter de nye ændringer. Som forventet døde alle mine 80 præster (PS! Jeg vant kampen ..... woooooot)

Hvad sker der med opgaven.... Intet :(

Konklusion: Præster er på alle måder intet værd længere. De bliver slået ihjel først, kan ikke angribe ved første forsøg og selv i døden gavner de ikke en.
Goldy
 

DeletedUser237

Guest
Jeg har lige været denne opgave igennem og jeg forsøgte ad 4 gange og på forskellige måder via kamp, men opgaven blev først løst, da jeg "høstede" en gang præster i barakkerne.

Jeg er også meget skuffet over præsternes værdi i kamp, de har alt for lidt slagkraft i forhold til antal og er blevet yderligere ubrugelige, efter at de ikke mere kan nå modstanderne, uanset hvor de selv står på brædtet.
Da de ydermere er den første krigertype som aktiveres (brugt sammen med helvedeshunde eller riddere, aner ikke om det er det samme med skytter og barbarer), spærrer de ofte for at man kan rykke nærkampsenheder frem - det har sænket deres brugsværdi betragteligt
 

DeletedUser277

Guest
Jep. Præsterne skulle tabes og derefter bygges. Svært at gennemskue
 
Top