• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Opgaver til Blomstrende handelslav

bambi

Active Member
Hejsa,

Syntes flere af de opgaver der kommer når man har bygget et Blomstrende handelslav ikke står mål med tiden der skal bruges på at løse opgaverne.

Samle 15 Marmor, Stål og Planke relikvier kan tage ufattelig lang tid, hvis man er i gang med ringe langt ude og spejderne bruger over 2 dage pr. Provins og det ikke lige er sikkert at man kan komme til en/to af disse ønskede Provinser og vente til næste Marmor/Stål turnering er også en noget langvarig affære - heldigvis kunne disse opgaver afvises, så man ikke hænger fast i dem!

Nu er jeg så fået denne opgave:

upload_2016-8-28_13-31-57.png

Det er tilsyneladende ikke nok, at mit Militærkloster er på niveau 9 for at opgaven bliver løst - bliver den kun udløst ved en opgradering af Militærklosteret?

/bambi
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Den burde løses. Som mange af jer nok er klar over, har vi visse problemer med at opgavesystemet ikke altid registrerer opgaver. I disse tilfælde kan i altid oprette en ticket, så tjekker jeg om i har opfyldt kravene - og sætter den i så fald som gennemført.

Jeg kan se du har afvist opgaven og er videre - Men til næste gang i hvert fald. :)
 
Top