• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Opgradering / Effekt af nabohjælp

bambi

Active Member
Hejsa,

Da jeg lige skulle i gang med at opgradere en Bygning kom jeg til at der under "Normal tid" står "Effekt af nabohjælp" - se her:

upload_2018-11-3_23-44-40.png

Mon ikke det er en fejl at der står "Effekt af nabohjælp" for nabohjælp har vel ikke noget med opgraderinger at gøre (endnu i hvert fald, men det kommer måske?) - det skulle vel nærmere være "Effekt af håndværker" eller noget i den stil?

/bambi
 

DeletedUser

Guest
Godmorgen
Der er tale om effekten af nabohjælp i din håndværkerhytte, håndværkeren i sig selv har jo normaltiden
 

bambi

Active Member
Der er tale om effekten af nabohjælp i din håndværkerhytte, håndværkeren i sig selv har jo normaltiden

Ved skam godt at det er nabohjælpen til Håndværkerhytten der giver effekten og dermed nabohjælp, men var min fejl i at foreslå "Effekt af håndværker" - det som jeg mente var "Effekt af byggeforstærker", hvilket jeg syntes giver mere mening/information om hvor denne effekt kommer fra.

"Effekt af nabohjælp" får mig mere til at tænke på, at det kunne være jeg havde brugt mine byggeforstærkere og at der var andre som via nabohjælp havde lånt mig en af deres Håndværkere og derfor at jeg fik en ekstra bonus effekt. Har jo været foreslået for laaang tid siden, at det kunne være noget der kunne være "sjovt" at have :)

/bambi
 
Top